10/03/2014 11:04:00 PM

Olejek Eukaliptusowy

Dzisiaj coś dla miłośniczek porządku, ale i przyjemnych zapachów w mieszkaniu.
Przedstawiam Wam olejek eukaliptusowy- otrzymałam go jako nagrodę od Eukaliptusowy. Początkowo myślałam sobie akurat moje stare, sprawdzone sposoby i mikstury czyszczące może zastąpić jeden olejek. I co niedowiarek znowu został zaskoczony.
                                           
Pierwszy raz olejku użyłam kiedy akurat w naszym domu panowała epidemia przeziębienia i grypy. Nalałam sobie miskę gorącej wody i wpuściłam 2 krople olejku. Aromat jaki rozpłynął sie po całym mieszkaniu szybko udrożnił nos. Kiedy woda nieco przestygła, dolałam płynu do drewna i zaczęłam czyścić meble, zapach olejku stał się jeszcze bardziej intensywny , na meblach nie ma żadnych zabrudzeń i zamazów.
Teraz olejku używam do wszystkiego dodaję do wody podczas mycia okien, mycia podłóg, mycia całej łazienki i w zasadzie całego domu. Świetnie radzi sobie z plamami na tapicerce, czy nawet z plamami na ubraniach, wystarczy dodać go do miski z praniem.
Szukałam w internecie do czego jeszcze mogę wykorzystać olejek i gdzieś przeczytałam, że to świetny środek odświeżający obuwie, no więc od razu wypróbowałam i naprawdę nie trzeba wydawać teraz kroci na przeróżne detergenty wystarczy zakupić olejek eukaliptusowy. Oszczędzimy czas, pieniądze i miejsce w półkach.
Olejek świetnie sprawdza się zarówno jako środek czyszczący meble, kuchenkę i łazienkę, środek odstraszający owady (wystarczy posmarować ramę okna- przyznam się, że umyłam okna olejkiem i w sierpniu zastanawiałam się co z komarami, gdzie one się podziały i uświadomiłam sobie, że to właśnie dzięki olejkowi ). Środek odświeżający obuwie, środek czyszczący plamy na ubraniach i tapicerce. Idealny do inhalacji , do kąpieli (pobudza skórę, działa rozgrzewająco), do masażu (osobiście nie próbowałam, ale czytałam, że pozostawiają przyjemne uczucie ciepła). Pewnie można stosować kilkanaście preparatów, ale po co skoro można je zastąpić jednym? Ja polecam olejek eukaliptusowo, przyznam, ze odkąd go stosuje u nas w domu katar nie gości, a przecież teraz jesień, która temu sprzyja. Wystarczą 2 krople, olejek jest bardzo wydajny, ma bardzo intensywny zapach więc nie polecam dodawać większej ilości. Kto nie próbowała zapraszam na stronę Eukaliptusowy

3 komentarze:

  1. Również posiadam ten olejek i masz rację jest genialny. Mały, niepozorny, a do wszystkiego idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. to i ja sie skusze na niego i sie przekonam co to za cudo E tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak doskonale znam działanie tego olejku.W małej buteleczce znajduje się tyle dobroci.Jest mega funkcjonalny jak dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger