12/18/2014 12:11:00 PM

Nolle - rzepy

Moja kolejna współpraca, którą udało mi się nawiązać z


to także połączenie mojej pasji i testowania, ponieważ testom poddałam rzepy.

Otrzymałam 2 rodzaje rzep:

1. Rzepy o szerokości 30 mm
2. Rzepy o szerokości 20 mm


A ponieważ lubię szyć i brakowało mi trochę sposobu na kilka moich pomysłów rzepy poszły w ruch.

Najpierw wykorzystałam rzepy do chusteczki pod szyję Filisia . Szyłam ją jako pierwszą trochę mi wyszła za krótka do wiązania, a dzięki rzepom nie martwię się, że powstanie gula na szyi synka. Rzep jaki wykorzystałam przy apaszce to ten o szerokości 30 mm. Rzep jest bardzo mocny, łatwo się go tnie i szyje.

Kolejną rzecz jaką uszyłam z rzepami to torebka. Uszyłam ją kiedyś ale na wiązanie się nie sprawdzała, szybko więc przerobiłam ją na rzepki. wykorzystałam te o szerokości 20 mm, teraz mam pewność, że z mojej spacerowej torebki nic nie wypadnie.


Rzepy tez wykorzystałam do poszewki poduszki. 

  
Rzepy wykorzystam także przy moich rożkach, na ten moment rożki nie są mi potrzebne, ale mam nadzieje kiedyś się znowu przydadzą, a pamiętam, że rzepy przy naszych rożkach były już mocno zużyte. Rzepy Nolle sa bardzo mocne, nie strzępią się, nie pęczkują. Posłużą latami.

Zapraszam do odwiedzenia strony Nolle  oraz na FB

4 komentarze:

  1. Moja tesciowa kocha szyc wiec napewno odwiedze tę strone to super prezent dla niej . Wielkie dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nieumie szyc ale widze tu ciekawe rzeczy szkoda ze sama niewykorzystam twojej wiedzy .

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja nie szyję bo nie umiem ale świetna sprawa z nimi

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzepy do wszystkiego się przydają :) Ostatnio musiałam oddać do krawcowej kurtkę małego bo mi jeden rzep odleciał szkoda właśnie,że nie umiem dobrze szyć bo co innego guzik przyszyć a co innego szyć tak jak Ty Kasiu :) Ważne,że są solidne i śmiało możesz tworzyć nowe rzeczy,które chętnie będziemy oglądać w Twojej galerii prac :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger