9/30/2015 01:18:00 PM

Lula Chusteczki nawilżane z Dorą


Dzisiaj chciałabym Wam polecić chusteczki nawilżane z Dorą. Mój syn dopadł je jako pierwsze z paczki, co więcej przy każdej zmianie pieluchy biegnie ile sił w nogach do półki po Dorę  wyciąga jedną chusteczkę.
 

Chusteczki nawilżane z Dorą różnią się przede wszystkim ZAPACHEM, od pozostałych chusteczek nawilżanych. Zapach jest naprawdę przepiękny, sam mój syn wącha i wzdycha, wiec musi być piękny;) Kojarzy mi  się w latem i zapachem soczystych truskawek, do tego jest intensywny, więc nawet ta przykra czynność zmiany pieluchy nie wnosi tyle nieprzyjemnych zapachów;) Zapach chusteczek czuć w całym pokoju, więc zawsze wiem kiedy młody buszuje po półkach;)



 

U mnie Dora jest bajką znaną więc sam obrazek wzbudza sporo zainteresowania, a zapach jest drugą zaletą, która sprawia, że syn chce używać chusteczek nawilżanych.
 

Co do samych chusteczek, są dobrze nasączone, ani nie za suche, a ni zbyt mokre. Łatwo się je wyciąga z paczki, wyciągają się mi pojedynczo, nie ciągną się jedna z drugą. Co uważam za istotny fakt, sama nie lubię w chusteczkach tego zlepiania się jednej do drugiej, bo to marnowanie chusteczek. Wiadomo, że jak się już wyciągnie 2 to i zużyję dwie. Tutaj wyciągam jedną, bo się nie kleją do siebie.
 

W opakowaniu jest 64 sztuki chusteczek, mocnych, nie rozrywających się chusteczek. Chusteczki nie podrażniają, są delikatne, miękkie i przyjemne w dotyku. Zauważyłam, że podrażnienia się zmniejszają , więc śmiem twierdzić, że to zasługa chusteczek marketowe na pewno zawierają jakieś sztuczne i szkodliwe substancje, które podrażniają skórę dziecka.
Z Lulą bez obaw wycieram dziecku buzię, raczki,, pupę etc. Nie obawiam się , że na przetartej buźce pojawią się od razu liszaje (niestety miałam taką przygodę). Chusteczki idealnie pielęgnują skórę dziecka, ładnie pachną, a zapach utrzymuje się na skórze jeszcze jakiś czas, co także dla mnie jest plusem. Chusteczki nie zawierają parabenów więc bez obaw po nie sięgam. 

Polecam do zapoznania się z ofertą firmy  Lula Family

6 komentarzy:

  1. Wcześniej już widziałam te chusteczki-faktycznie to kolejna opinia,która jest bardzo pozytywna.Chusteczki u mnie ciągle w użyciu a już niedługo podwójnie i napewno zaopatrzę się w porządny ich zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obledny zapach my mielismy ze sponsbobem jakos tak sie pisze ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ich,czytam same pozytywne komentarze i jestem zdecydowany kupić je dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakim sklepie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger