12/02/2015 05:10:00 PM

LashVolution- Odżywka do rzęs


Ten czas tak szybko leci. Tyle co chwaliłam się efektami po 4tygodniowej kuracji, a tu już 3 miesiące minęły i czas na efekty  końcowe. 




Nie będę po raz kolejny się rozpisywać, bo pisałam już za pierwszym razem o odżywce i możecie przeczytać to TU

Odżywka działa cuda, moje rzęsy są mocne, nie wypadają, stały się dłuższe, gęstsze i nareszcie nawet bez ich tuszowania mogę powiedzieć z ręką na sercu MAM RZĘSY :)
Nie jestem osobą systematyczną, jednak o nakładaniu odżywki pamiętałam przez ostatnie 3 miesiące, bo jej nałożenie to naprawdę nic wielkiego. Specjalny aplikator pozwala na wykonanie tej czynności jednym ruchem. Nigdy nie zdarzyło mi się by na przykład odżywki na powiece było zbyt duży i spływałaby ona do oka, nigdy nie miałam uczucia lepkości powiek ani też nigdy nie szczypały czy piekły mnie oczy. Odżywka jest bezbarwna, nie uczuli i ie podrażni. I jest SKUTECZNA.
Sami zobaczcie efekty po 3 miesiącach, dla porównania przypomnę też efekty po 4 tygodniach. 



I na koniec pokażę jeszcze efekt rzęs po użyciu najgorszego (według mnie) tuszu do rzęs. Czemu akurat taki tusz? Bo przed kuracją odżywką LashVolution kupiłam tusz zachęcona opiniami na innych blogach i nałożony na moich, wtedy marnych rzęsach nie dawał ŻADNEJ różnicy, w porównaniu z rzęsami bez tuszu. A teraz kiedy używam tego tuszu moje rzęsty to wręcz wachlarz. W życiu nie uwierzyłabym nikomu, że mogę mieć tak piękne rzęsy bez ich sztucznego doprawiania. Dlatego jeśli ktoś się jeszcze zastanawia POLECAM. Będziecie zadowoleni:)




Zapraszam do zakupu odżywi na stronie LashVolution. Zapraszam także do odwiedzenia i polubienia LashVolution na facebooku

10 komentarzy:

  1. Już lubię i chyba się skuszę tylko że u mnie są geśte długie nawet tyle że słabe i wypadają

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt :) widać że odżywka naprawdę działa aż sama chce takie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. o :-( kurcze a ja myslalam, ze jak mnie nie podraznila to juz nikt z tym problemu miec nie powinien. A moze to polaczenie np z plynem do demakijazu jakos zle dziala?

      Usuń
  4. Zdecydowanie widać różnicę i to bardzo :) Każda z nas marzy o pięknych rzęsach,słyszałam już nie raz o tej odżywce teraz mam kolejne potwierdzenie,że warto ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ważne że odżywka sie sprawdziła 3 miesiace to nie długo aby uzyskać dobre efekty

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona! Podziwiam ;)
    Mam takie pytanie, czy po nałożeniu tego np. rano z powodzeniem można nałożyć tusz do rzęs? Obawiam się, że będzie spływał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, nie ma sladu rano po odzywce, z reszta odzywke naklada sie na powieke nad rzesami. Polecam bo dziala tak jak widac :-)

      Usuń
  7. ja go wlasnie testuje :) tyle ze u mnie poczatek jakies 2 tygodnie a u ciebie juz 3miesiace :) jest rewelacyjny i latwy w uzyciu

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny rezultat świetne masz teraz rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger