1/26/2016 01:39:00 PM

Kącik Skrzata Zabawki i akcesoria dla dzieci- Kokodyl- HRABIA - poducho-maskotka z naturalnymi wypełnieniami

Kącik Skrzata to miejsce gdzie znajdziecie chyba wszystkie nowości zabawkowe. Przynajmniej tak jest w moim odczuciu, bo czego bym nie szukała to właśnie w Kąciku Skrzata znalazłam. Ale moją uwagę przykuł HRABIA, maskotka z naturalnymi wypełnieniami. Hrabia jest ekstra, szeleści, a w dodatku jest poręczny, lekki i ma tak przyjemne kolorki, że syn nawet metki nie dał mi uciąć tylko popędził go tulić i oglądać.




HRABIA to chrabąszcz, a jak na chrabąszcza przystało lubi chrobotać, szeleści, trzeszczeć itp. A wszystko to za sprawą różnych wypełnień.Wypełnieniami są np. pestki wiśni, gryka. Zabawka ma bardzo przyjemne kolory, zachęca dzieci do bawienia się nimi.

Zabawka zachęca do rozwoju sensoryki, dziecko poznaje różne faktury dotykając różnych części ciała chrabąszcza. Zachęca tez do ruchu, potrząsanie zabawką, wtedy zabawka wydaje inne dźwięki (połączone) niż wtedy kiedy jej tylko dotyka.  Dziecko więc rozwija także zdolności manualne.



Zabawka jest świetną przytulanką, mimo że szeleści, to jest milutka i mój syn ją już pokochał i z nią śpi. Lubi dotykać jej odnóży, pyszczka, dzięki czemu oswaja się ze światem zwierząt. Ktoś powie, że woli oswajać dziecko z żywym zwierzęciem, ja mam rodziców na wsi i zwierząt tam tyle co w ZOO, a mój syn bardzo się ich boi i trzyma na dystans. Po takim oswajaniu ze zwierzakami jak przy pomocy właśnie HRABI, syn nie ucieka z płaczem od stworzonek. Maskotką wiele można zdziałać, ja przekonałam synka, że zwierzątka są miłe, że trzeba je dotykać, głaskać wtedy kiedy rodzic pozwala i po ostatniej wizycie u dziadków śmiem twierdzić, ze to działa. HRABIA nam pomógł, pomógł oswoić Filipka ze zwierzątkami, teraz szaleje z psiakami po śniegu, a świnkom morskim nie daje zjeść w spokoju, ba sam dopomina się o jedzenie dla nich, bo chce otworzyć klatkę i je głaskać.

W domu nie mamy zwierząt a HRABIA okazał się bardzo pomocny w kwestii oswajania dziecka ze zwierzakami. I zdecydowanie bardziej wolę oswajać na maskotce niźli na żywym zwierzęciu.




HRABIA szeleści i początkowo wywołuje u dziecka taką mała niepewność, zupełnie tak samo jak w kontakcie z żywym stworzeniem. Dlatego uważam, że podusio-maskotki od Kokodyl są rewelacyjne, bo wyprzedzają inne maskotki (nawet interaktywne) . My HRABIE kochamy i nikomu nie oddamy, a ja Wam polecam Kącik Skrzata Zabawki i akcesoria dla dzieci, bo znajdziecie tu wiele ciekawych i w dodatku w bardzo dobrych cenach zabawek dla dzieci:) Zapraszam także do polubienia ich profilu na  Facebooku :)

8 komentarzy:

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger