1/30/2016 01:32:00 PM

KRUK hand made czapki kominy i inne- komplet czapka i komin Wąsy

Dzisiaj mam dla Was kolejną wspaniałą stronkę do polecanie- KRUK hand made. W ramach współpracy otrzymałam komplecik czapkę z kominem szyty na miarę. Komplecik bardzo nam się przydaje teraz, kiedy śnieg odpuścił, ale na dworze mimo dodatniej temperatury wciąż jest zimno i nieprzyjemnie.




Czapka z kominem wykonane są z szarek dresówki w wąsy i czarny, milutki polar. Komplecik idealny i na zimę i na jesienną słotę i na takie zimowe dni jak teraz mamy, kiedy jest na plusie, a mimo to wciąż zimno i nieprzyjemnie. Czapka  z kominem idealnie chronią główkę wraz z karkiem i szyją od wiatru, od zimna. Przyjemny polar daje wiele ciepełka. Mimo, że jest koloru czarnego ie puszcza koloru, nie mechaci się i nie pęczkuje w praniu. Dresówka z resztą także, nie spiera się, nie mechaci i dodatkowo nie wymaga prasowania.



Komin fajnie przylega, można go wywinąć i naprawdę super się nosi, mój syn go nieraz oślinił, gryzł, polał piciem a mimo to wciąż wygląda bardzo dobrze. Po praniu materiały się nie skurczyły ale i nie po rozciągały, nie postrzępiły. Wszystko wykonane jest idealnie, z wielką starannością, nie wystaje żadna nitka, nic się nie popruje mimo, że mój syn nieraz protestuje przy ubieraniu i szarpie.

Ja jestem bardzo zadowolona z kompleciku, bo Filipek biega, szaleje na dworze, a czapeczka nie przekręca się na głowie, nie spada na oczy, albo nagle nie okazuje się, ze Filipek ma uszy na wierzchu, po prostu tak jak ją założę tak leży. A komin daje dodatkowe zabezpieczenie na kark i na całą szyjkę. Komin to super sprawa dla nas, bo u nas problem ostatnio był z powiększonymi węzłami, dlatego tak istotne jest dla mnie dobre "zabezpieczenie" szyi.




Cały komplecik jest idealny, jest bardzo wygodny i na pewno posłuży dłużej niż ten jeden sezon, a do tego wszystkiego Filip świetnie w nim wygląda:)

Zapraszam Was wszystkich i polecam jednocześnie stronkę KRUK hand made czapki kominy i inne

9 komentarzy:

  1. Ale fajny :) w sam raz dla synka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa taki komin ochrona dla calej szyjki

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty hand made, moim zdaniem są bardzo wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju .
    Synek wygląda uroczo ;*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kompleciki bardzo podobają mi się.Zestaw uszyty z pasją,super prezentuje się.

    OdpowiedzUsuń
  5. takie komplety są popularne i dla dzieci i dla dorosłych fajnie to wygląda na Twoim synu

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłam,że bardzo dużo jest takich stronek o podobnej tematyce,czyli co modne i wygodne idzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla dzieci takie zestawy czapek i szalików są bardzo fajne. Zresztą u mnie dzieciaki bardzo lubią chodzić w czapce i to chyba mają po mamie. Ja kocham kapelusze i wszystko co związane z nakryciem głowy. Tym bardziej jak zaglądam do sklepu https://hatfactory.pl/ to oczywiście najchętniej zamówiłabym wszystko co tam mają.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger