1/02/2016 03:41:00 PM

Lavera Polska- Pudełko wielozadaniowe- nieodparty wdzięk




Pudełko wielozadaniowe Lavera to połączenie idealne. W jednym pudełeczko znajdziemy rozświetlacz do twarzy błyszcząca perła, mineralny cień do powiek ciemny brąz, oraz dwa cienie do powiek Illuminating brązowy i ciemny liliowy. 


Mając to pudełeczko w dłoniach możemy trochę pokombinować i stworzyć idealny makijaż na dzień, ale i mocniejszy na wieczorową porę .



Zarówno cienie jak i sam rozświetlacz są bardzo trwałe, nie osypują się, nie rolują, są tez bezpieczne nawet dla alergików takich jak ja, gdzie zazwyczaj po użyciu nieodpowiedniego kosmetyków kolorowego po prostu musiałam swoje odcierpieć (wysypka, swędzenie itd). 


Kosmetyków Lavera używałam już wcześniej, a pudełko wielozadaniowe już kilka razy testowałam na swojej skórze i nie miałam później żadnych problemów skórnych.

Szczególnie przypadł mi do gustu roświetlacz do twarzy, bo bardzo ładnie rozjaśnia, rozświetla twarz z lekkim złotawym akcentem. Sprawia, że nawet zmęczona skóra staje się promienna i zdecydowanie odejmuje się jej lat. Może i stara nie jestem, ale często jestem niewyspana i moja skóra przez to jest szara i zmęczona, roświetlacz pomaga mi wyglądać ładnie wtedy, kiedy wychodzę do ludzi;)Rozświetlacz jest naprawdę bardzo delikatny i może być używany na każdej partii twarzy nie tylko pod oczami czy na powiece.

Cenie można używać na sucho lub mokro. Mokro to znaczy nawilżamy aplikator i dopiero wtedy aplikujemy na niego cienie. Taki trik sprawi że będzie makijaż oka będzie mocniejszy. ja zdecydowanie wolę jednak aplikację na sucho, delikatnie widoczny cień na powiece to mój ulubiony make-up, bo do tych mocniejszych to trzeba już mieć wprawę, a ja nie umiałam i nie lubiłam nigdy malować oczu i przy takich mocnych kolorach od razu maluję się na zombie ;)
Produkt jest przebadany dematologicznie i okulistycznie, dlatego dobra wiadomość, dla osób używających soczewki, Lavera zadbała by i Wam nie szkodziły ich kolorówki. 






Paletka jako całość zamknięta jest w bardzo wygodnym i trwałym opakowaniu.Nie jest duża, a do tego bardzo lekka, więc wygodna. Dlatego ja zdecydowanie polecam produkty Lavera Polska. Zapraszam Was do odwiedzenie profilu facebookowego Lavera Polska oraz na ich stronę internetową

9 komentarzy:

  1. CHETMOE WYPROBUJE WYGLADA SWIETNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają szczególnie ten fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filoleci o tak tak cudny jak ja lubie ten kolorek wszystko fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla każdej z nas :) Małe,poręczne a jednak można stworzyć z niego idealny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. każda kobieta lubi sie malować coś dla miłośniczek wygody bo mają wszystko do makijażu w jednym pudełku

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje pastelowe kolory,widać spore są,a ten fiolet bombowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory rewelacyjne, najważniejsze aby były trwałe i nie kruszyły się

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się fajnie. Mam nadzieję, że nie sypią się, nie kruszą i co najważniejsze - długo utrzymują na skórze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger