1/08/2016 03:34:00 PM

LTP Pharma- Parodont- spray do jamy ustnej

Dzisiaj przyszedł czas na ocenę rezultatów jakie przynosi mi stosowanie sprayu ze srebrem koloidalnym do higieny jamy ustnej od LTP Pharma.


Po pierwsze jest to produkt, który można używać o każdej porze dnia, po umyciu zębów i po posiłku także. To co uważam odróżnia spray LTP Pharma od tych wszystkich płynów do płukania jamy ustnej, to przede wszystkim sposób użycia, dużo przyjemniejszy, jak dla mnie. Po prostu psikamy do jamy ustnej, po spray jeszcze nigdy nie miałam tego nieprzyjemnego posmaku jaki zazwyczaj towarzyszy po użyciu płynu, co więcej nie wiem jak to u Was, ale ja zawsze mam uczucie odparzenia przez płyn jamy ustnej, języka i ust, po spray nic takiego nie ma miejsca.



Spray zapewnia świeżość oddechu przez długi czas, zwłaszcza po jedzeniu lubię go użyć, by czuć świeżość. Spray zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego. Pomocny jest także dla osób z krwawiącym dziąsłami. Jest naprawdę skuteczny. Ja zawsze miałam problem z krwawiącymi dziąsłami, odkąd regularnie używam sprayu mój problem zmniejszył się prawie o połowę, do tego użyty po jedzeniu ogranicza rozkładanie się resztek jedzenia. Jakkolwiek zdajemy sobie sprawę z tego, że po każdym jedzeniu jakaś tam ilość jedzenia nawet mikroskopijna zostaje na zębach, rozkłada się i w końcu możemy wyczuć niezbyt przyjemny zapach, ale dzięki Parodont nie ma się o co martwić.





Używa się go szybko, bez pieczenia, bez czekania. Jest bezpieczny nawet dla kobiet w ciąży. Polecam bo jest warty uwagi.

Zapraszam do odwiedzenia strony LTP Pharma oraz do odwiedzenia i polubienia ich na facebooku

9 komentarzy:

  1. Oj coś dla mnie bo ostatnio mam problemy z dziąsłami jak to mówią starośc nie radość :) ale poważnie im starsza się robię tym większe problemu nie tylko z dzioąsłami

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sprey, jest po prostu genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie dala bym go nalogowym palaczom fu niecierpie ego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nie miałam nic w spreyu do ust

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny produkt, ogromnym plusem jest skuteczność, trwałość oraz że jest bezpieczny dla kobiet ciężarnych :) Nigdy nie używałam takich produktów ale widzę, że warto zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny dla mnie,co jakiś czas mam problemy z dziąsłami,krwawią przy szczotkowaniu,nawet i bez..Fajnie że jest bezpieczny dla kobiet w ciąży bo właśnie staram się o dziudziusia. super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę spray i to z takim składem.Rzeczywiście płyny do ust są dość "ostre"-intensywne a w tym przypadku tak nie jest więc skuszę się z pewnością na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry patent w podróży,używałem płynów do higieny jamy ustnej nigdy sprayu,ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger