1/28/2016 04:26:00 PM

Lula Family- Chusteczki do higieny intymnej


Dzisiaj post dla kobietek. Znacie Lule głownie z chusteczek nawilżanych dla dzieci, a wiedziałyście, że w ich ofercie znajdziecie także chusteczki do higieny intymnej?






Dzisiaj słów kilka o chusteczkach. Po pierwsze i chyba najważniejsze są naprawdę bezpieczne, kiedyś próbowałam innych marek chusteczek i podrażniły moją skórę, z chusteczkami Lula zetknęłam się po raz pierwszy i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Po pierwsze nie podrażniają, są delikatne i mają bardzo delikatny, ale przyjemny, bo odświeżający zapach. Świetnie sprawdzają się podczas podroży kiedy nie mamy możliwości inaczej zadbać o higienę. Chusteczki są trwałe, nie rozpadają się, na dodatek zamknięte są w niewielkim opakowaniu, które bez problemu zmieścimy nawet do torebki. Dzięki nim możemy zadbać o higienę okolic intymnych w każdym miejscu (tzn tam gdzie oczywiście jest WC ;))
Chusteczki z opakowania wyciągają się pojedynczo tak jak i chusteczki nawilżane dla dzieci, nie sklejają się. I spełniają swoją funkcję, pielęgnacji i higieniczną, dlatego ja serdecznie polecam Wam kobietki te chusteczki.

Zapraszam do polubienia Lula Family

7 komentarzy:

  1. Tak mialam i bylam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. sa rewelacyjne i ten nieziemski zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO proszę nie wiedziałam, dzięki za przypomnienie bo właśnie mi się skończyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało kiedy używam chusteczek ale w podróży czy do pracy często się przydają.Będę pamiętała,że są w tej ofercie do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny produkt,który śmiało polecasz dziewczynom

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger