1/18/2016 04:23:00 PM

Maltex Baby - Stojak pod wanienkę

Była wyprawka, czas więc na kolejne udogodnienie dla młodych rodziców- stojak pod wanienkę.

Pamiętam jak dziś przy Filipku stawialiśmy wanienkę na naszą ławę, która nie dość, ze niska, to jeszcze stale miałam obraz w oczach, że ta wanienka leci z niej. I po co było mi tyle stresów. Gdybym wiedziała, że za stojak wcale nie muszę wydać fortuny, kupiłabym go w 5 sekund, bez wahania. A w dodatku gdybym wiedziała, ze to tak bezpieczny i wygodny gadżet.


Kąpiel zawsze wygląda tak samo, chodzi mi o to, że jedną ręką podtrzymuje się niemowlę, a drugą myje. Nie wiem jak u Was, ale u mnie wygodniej było mi kiedy jedna osoba kąpała dziecko, a więc obciążanie kręgosłupa na maksa, bo w pozycji mocno pochylonej do przodu, bo ława była niska. Nic więc dziwnego, ze dziś narzekam na ból pleców. Tym bardziej, że wiadomo kręgosłup w czasie ciąży swoje przechodzi, ja jeszcze nie mogłam urodzić, więc miałam CC i znieczulenie, po którym dodatkowo bolał mnie kręgosłup, dołożyłam niewygodne rytuały kąpielowe dziecka i wystarczyło.


A wszystko mogło być dużo lepiej i przede wszystkim dużo bardziej wygodniej i komfortowo dla mnie. Wystarczyłby stojak pod wanienkę. 

Dlatego też dzisiaj o stojaku kilka słów.



Stojak pod wanienkę marki Maltex Baby to idealne rozwiązanie dla Twojego kręgosłupa! Stojak jest stabilny, wygodny i łatwy w obsłudze. . Posiada trzystopniową regulację wysokości, dzięki czemu z łatwością można go dopasować zarówno do osób wyższych, jak i niższych. Produkt otrzymał pozytywny wynik badań przez TÜV Rheinland.





Stojak jest naprawdę bezpiecznym produktem, jest stabilny, sprawdzałam, ustawiłam stojak, włożyłam w niego wanienkę i nalałam trochę wody . Później przestawiałam wanienkę na płytki, dywan, panele i sprawdzałam jego stabilność. Nie miało zupełnie znaczenia gdzie postawiłam stojak, bo zawsze był on "nieugięty" stał i stał;)
Dodatkowo pod wanienką, dla jej stabilności producent umieścił materiałową półeczkę, która podczas rozkładania napina się tworząc dodatkową podporę dla wanienki. Mamy tez drugą półeczkę na dole, na rzeczy typu ręcznik kąpielowy, oliwka itp. Tak żeby było nam wygodniej po nie sięgać i nie trzeba było ich szukać po pokoju.





Stojak jest tak skonstruowany, że nie tylko brzegi wanienki są podpierane, ale i dno wanienki. Stojak składamy i rozkładamy w zasadzie 2 ruchami, bo gdyby nie regulowana wysokość napisałabym, że jednym ruchem. Jest lekki i po złożeniu nie zajmuje dużo miejsca. A przede wszystkim kąpiemy dziecko na dogodnej dla nas wysokości i zdecydowanie zmniejsza to ryzyko wyślizgnięcia dziecka, bo zmniejsza się dystans między ciałem dziecka a osoby kąpiącej. Dlatego naprawdę warto pomyśleć o takim stojaku, a ponieważ jest wykonany solidnie i z najwyższej jakości materiałów na pewno posłuży niejednemu dziecku, a więc będzie to to tak naprawdę inwestycja na przyszłość.




Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany takim stojakiem , to zapraszam Was serdecznie do zapoznania się z ofertą producenta - Maltex Baby. O produkty tej firmy koniecznie zapytajcie w najbliższym punkcie detalicznym z artykułami dziecięcymi. Zapraszam także do odwiedzenia i polubienia Maltex na facebooku. 

10 komentarzy:

  1. Oj przydatny to fakt zwłaszcza na początki kiedy po porodzie wszystko ciągnie i boli jeszcze. U mnie wanienka stała pod prysznicem była stabilna i bezpieczna ale myłam a właściwie dajej tak myjemy na klęczkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stronka, szkoda że nie słyszałam o niej jak byłam w ciąży i kompletowalam wyprawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam raczej sie nie przyda ale polece kolezance

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda i jakie ułatwienie dla rodziców a o ile zdrowszy kręgosłup.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rozwiązanie ze stojakiem chociaż u mnie nie zdałby egzaminu.Wstawiam wanienkę do dużej wanny a pod nią mam miski i spokojnie nie schylam się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś takiego bardzo by się mi przydało rok temu. Stojak to naprawdę świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba myśleć o swojej wygodzie podczas kąpieli,jednak jak dziecko będzie trochę większe to zbyteczny będzie stojak

    OdpowiedzUsuń
  8. Po cichu staramy się z Mężem o drugą dzidzię i przyznam świetne ułatwienie dla mamusiek oraz malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super rozwiązanie, kto dzisiaj nie ma problemu z kręgosłupem?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger