1/14/2016 02:22:00 PM

Maminia- Zimowy komplet czapka z kominem


Dzisiaj przyszła pora na opinię o zimowym komplecie jaki otrzymaliśmy od Maminia. 





Komplet czyli czapka z kominem uszyte na miarę stały się naszym ulubionym zestawem na te mroźne dni. Czapka i komin wykonane są z bawełny w kolorze granatowym i wzorkach robotów, oraz ciepłego i niezwykle miękkiego polarku w kolorze jasnego szarego. Mój syn należy do dzieci, które nienawidzą czapek. Pamiętam jak dziś jedno z naszych pierwszych wyjść po narodzinach przymierzyłam mu około 15 czapeczek i na każdą kolejną reagował wielkim płaczem, zdjęłam spokój, założyłam kolejną znowu płacz. Tak ma do dziś, to znaczy dziś już nie płaczę, jedynie jęczy i ucieka, albo sam sobie je z głowy ściąga i wyrzuca, ale na czapkę od Maminia nie protestuje, a to dlatego, że jest idealna rozmiarem, dzięki czemu nie zawija mu się jego biedne uszko. Od urodzenia zawsze się zawijało jedno uszko i tak do dziś, ale nie w czapce od Maminia, do tego przyjemny, mięciutki polar nie gryzie w skórę, daje przyjemne ciepełko i Filipek jest zadowolony.
Muszę przyznać, że pierwsze wrażenie moje było takie, że będzie za duży ten komplecik na Filipka, ale czapkę lekko wywijamy i wtedy wygląda przepięknie.
Do tego cieplutki komin, który chroni szyjkę i węzły mojego synka, zwłaszcza teraz po szpitalu to dla mnie wprost zbawienne. Szalik nie jest tak wygodny jak komin, przynajmniej dla nas. A komin szybko wciągamy przez głowę i po zapięciu kurki też wywijam synkowi lekko pod samą szyjką, w ten sposób ma milutki polarek pod brodą.




Uszyte są idealnie, po praniu nic się z nimi nie dzieje, to znaczy nie kurczą się, nie farbują ani nie mechacą i nie strzępią . Komplecik jest naprawdę ciepły i wygodny, bo mój syn nie marudzi kiedy zakładam mu na wyjście najpierw komin, a później czapkę. Bardzo polubiliśmy ten komplecik i chociaż mamy wiele czapek wiązanych, więc wydawać by się mogło cieplejszych dla uszek, to jestem pewna że równie idealnie uszka ochrania mu czapeczka od Maiminia, a do tego szybko się ją ściąga.

Każdy kto nas widzi, nawet ostatnio sami lekarze mówili "ale Ty masz Filipku śliczną czapeczkę i komin" a to jedynie potwierdza, że produkty od Maminia nie tylko dobrze się nosi, ale i świetnie wyglądają nie tylko według mnie, ale i innych osób zupełnie nam obcych.
Dlatego zapraszam do Maminia, bo naprawdę warto. 

15 komentarzy:

  1. Oj ślicznie wygląda planuje zakup na wiosne takiego zestawu dobrze wiedzieć gdzie wartoi

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik ,)
    Pozdrawiam serdecznie
    marcelka fashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ten komplecik na Filipku prezentuje się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny a do tego solidny czyli idealny dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie wyglonda widac ze dobra jakosc

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne,mojej Wiktorii się spodobały.Fajne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polar najlepszy na zimowe chlody :)
    Piękny komplecik i uroczy synus :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Polar najlepszy na zimowe chlody :)
    Piękny komplecik i uroczy synus :*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wygląda i ślicznie zdobiony materiał

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw idealnie uszyty i to z dobrych jakościowo materiałów.Filipek wygląda w nim extra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw dla chłopaka i ciepły i wyglądają superowo te robociki

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli chodzi o maluchy to moim zdaniem mają na tyle fajnie, że dla nich nie ma problemu z wyborem nakryć głowy. Ja całkiem niedawno kupiłem sobie nowy kapelusz https://hatfactory.pl/fedora/160-2043-kapelusz-fedora-montgomery.html i jestem przekonany, że to był bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger