1/08/2016 02:41:00 PM

Szydełkowe Noski- miś



Poznajcie o to malutkiego, kochane misia Fisia. To nasza nazwa dla misia, którego otrzymałam w ramach współpracy  Szydełkowe Noski. Szydełkowe Noski to naprawdę uzdolniona Pani, która szyje i dzierga . Nasz miś od razu podbił serce małego Łobuziaka. Jego cudny, szydełkowy pyszczek, piękna szydełkowa mucha i malutki, śmieszny szydełkowy ogonek dodają misiowi - szmaciance wyjątkowości. Miś jest tak uroczy, że mój syn go nie wypuszcza z rąk. Niewielki, ale taki idealny dla dziecka do przytulania, by towarzyszył mu podczas podróży, na spacerze czy podczas snu. Miś wykonany jest w bawełny i antyalergicznego wypełnienia, nie ma żadnych małych i niebezpiecznych elementów, o czym warto wspomnieć, bo ktoś może powiedzieć kupię dziecku misia w sklepie. I niestety może okazać się, że miś szybko się popruje, albo plastikowe oczy czy plastikowy nos dziecko urwie i weźmie do buzi.







Z Szydełkowymi Noskami nie ma o tym mowy, miś jest staranie uszyty, z dbałością o najmniejszy element, dzięki czemu mój syn może sobie szarpnąć misia i wiem, że się nie rozleci. Miś jest w 100% bezpieczny dla najmniejszych dzieci, a według mnie to wyjątkowy prezent. Mis z szydełkowym noskiem co coś więcej niż zwykła szmacianka, to miś uszatek, który skradnie serce najmniejszej istotki.  Jest tak mięciutki i milutki, naprawdę uroczy.

Polecam Wam serdecznie Szydełkowe Noski

12 komentarzy:

  1. Słodziaczek ja mam osiołka wydzierganego to są dopiero umiejętności :) ja niestety jestem do tego za nerwowa i w dodatku nie mam w ogóle zdolnośći artystycznych

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, a dzieci kochają takie misiaczki do przytulania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecamy Szydełkowe noski! Misie są cudowne. Potwierdzamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny nasz synek ma pinokia sam go wybral ipolubil

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny, osoba wykonująca takie cuda ma niesamowite zdolności. Doskonała przytulanka dla każdego malca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miś jest przepiękny,widać tutaj pasję tworzenia,zdecydowanie miś podbił moje serce i takiego nie można znaleźć na typowej półce sklepowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widac solidne,wykonanie,plus za brak plastikowych części,zatem bezpieczne dla dzieciaczków i śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. misiek elegantek,Mikołaj nie bawi się żadnymi pluszakami może za jakiś czas mu się odmieni

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger