wtorek, 5 stycznia 2016

Tydzień drugi z marką Hooy


Mrozy do nas przyszły, ale mnie są niestraszne. Buty Spider okazały się nie tylko wygodne, ale i ciepłe. Cieplejsze od moich botków. Dlatego mimo, że są krótkie, to w nogę jest ciepło i wybieram zdecydowanie moje Spidery . Ciepłe spodnie i buty, kurtka, szalik i w drogę, bez obaw mogę ruszać na zakupy, na spacer wszędzie gdzie chcę. 


Buty nadal świetnie się noszą, nie ślizgam się w nich po szronie, ani nie przepuszczają wody. Do tego stopa oddycha, nie obawiam się, że po 3 godzinach szaleństw w sklepie pójdę gdzieś, gdzie wstydzić będę się zdjąć obuwie, skarpetki nie są zapocone, są suche, tak jak i buty w środku. 

Szybko się je zakłada i zdejmuje, pomimo użytkowania na butach nie ma załamań, czy jakiś otarć.

Śniegu u nas jeszcze brak, ale w taki mróz i oszronioną nawierzchnie spisują się idealnie. A przecież mało które buty sportowe nadają się na zimę. 

Ja jestem bardzo pozytywnie nimi zaskoczona, bo to buty uniwersalne, nadają się i na zewnątrz, w każdą pogodę i do wewnątrz, czytaj na siłownię, na aerobik, do biegania.

Testuję dalej i zobaczymy co będzie za tydzień:)




12 komentarzy:

  1. Cieplutkie i wygodne to stawiam na pierwszym miejscu, a do tego są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieplutkie i wygodne to stawiam na pierwszym miejscu, a do tego są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zaskoczona,że pomimo takiej pogody one wciąż zdają egzamin i świetnie się noszą nawet podczas mrozów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie prezentuja sie,wygoda i komfort to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne sa i ten kolorek :) ja sprawdzalam swoje adidasy na mrozy i powiem ze odpadaja po powrocie do domu jeszcze bylo mi zimno ;/ super ze zdaja sie na chlodniejsze dni

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają świetnie, w moim ulubionym kolorze, a jak do tego cieple i wygodne, muszą być rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie podstawa to wygoda,a jak jeszcze dają ciepełko nóżką to już mają najważniejsze cehy.Uwielbiam niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My też testujemy Hooy Spider. Potwierdzamy, że są bardzo wygodne i ciepłe:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buciki, do tego wspaniały intensywny kolor. Wygoda i komfort to podstawa podczas chodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam ostatnio szczęścia do obuwia sportowego,zawsze gdzieś coś się odklejało od podeszwy,pomyślę o jakiś męskich gdy tylko przyjdzie wiosna

    OdpowiedzUsuń