3/15/2016 04:56:00 PM

Czapki Raster- Czapka Architekt

Dzisiaj chcę Wam polecić kolejną czapkę od Czapki Raster, tym razem jest to model Architekt. Czapka idealna na zimowe szaleństwa na dworze. Cieplutka, wiązana i do tego bardzo ładna.
W środku ocieplona kożuszkiem, który daje wiele ciepła, a wiązanie daje mi pewność, że Filipkowi nie zawieje uszek, bo nawet w trakcie wielkiego szaleństwa na białym puchu  czapka stale była tam gdzie powinna, nie przekręcała się i nie spadała na oczy.

Czapeczka jest bardzo ładna, dominuje kolorystyka szaro- niebieska, z paseczkami zielonymi,  a piękny ufoludek dodaje jej uroku. Jest bardzo ładnie wykończona, nic się nie pruje, czapeczka po praniu nie zmieniła kolorków i nie zmechaciła się, co dla mnie jest dużym plusem, bo miałam już kilka czapek które po praniu po prostu się spęczkowały.



Czapka zasłania nie tylko uszy , ale i policzki i w zasadzie zachodzi prawie pod bródkę, dlatego jest świetna na taką pogodę jak teraz, zimową, śnieżną i mroźną. Super sprawdza się na zimowe szaleństwo. Ja sobie ją bardzo chwalę, a synek nie marudzi nawet że trzeba ją zawiązać, bo jest tak milutka. Uwielbiam widzieć radość syna z zimowej aury, ale muszę dbać o jego zdrówko, a czapka świetnie chroni głowę synka przed wyziębieniem.

Ja polecam każdej mamie małego urwisa, którego wszędzie musi być pełno, taka czapka zadba by żaden zimny podmuch nie dostał się pod nią. Polecam Wam stronę Czapki Raster i zapraszam do polubienia ich na facebooku

9 komentarzy:

  1. śliczna :) pomyślimy na zimę tego roku bo ta się kończy Oby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, a jak do tego wysoka jakość to idealna dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna czapeczka na chłodniejsze dni ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapeczka.Syn ma podobny model wiec zgadzam się,że te są najlepsze-wszystko dobrze zakrywają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna a w dodatku musi byc cieplusia,swietna i na uszka ...super..

    OdpowiedzUsuń
  6. super wygląda już bym w niej widział swojego Mikołajka

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat takie czapki dla małych dzieci są ładne i często możemy spotkać różne rodzaje. Mi ostatnio spodobały się nakrycia głowy od https://hatfactory.pl/ i właśnie poluję na jeden z kapeluszy. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się go zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger