6/16/2016 10:57:00 AM

Sklep Fanex- Sos czosnkowy i sos czosnkowy z ziołami włoskimi

Dzisiaj o dwóch sosach, których nigdy nie moze zabraknąć w mojej kuchni. Uwielbiam sosy czosnkowe i te sklepowe i te robione własnoręcznie, kocham czosnek i sosy zabieram ze sobą na każdego grilla.

Niestety na naszych półkachsklepowych jest wiele sosów czosnkowych, które tylko w nazwie mają czosnkowy i nic poza tym, dlatego dzisiaj o dwóch sosach czosnkowych od Fanexu, które każdy z Was polubi.




Ja zakochałam się w nich obu i klasyczny sos czosnkowy i sos czosnkowy z dodatkiem ziół włoskich bardzo przypadły mi do gustu. Po pierwsze sa kremowe, świetnie się prezentują jako element dekoracyjny, ale i też świetnie smakują.

Sos czosnkowy z dodatkiem ziół włoskich ma lekko słodkawy smak idealny jest do grillowanej karkówki, bo łamie smak mięsa, nadaje dodatkowej soczystości. Oba sosy mają mocno czosnkowy smak, nadają się tak naprawdę do kazdego dania, jakie sobie wymyślimy. Czy to kanapka, czy jajak, czy pizza i obowiązkowo jako dodatek do grilla:)



Ja uwielbiam oba sosy i klasyczny czosnkowy i wzbogacony o włoskie zioła, oba są kremowe i pod wpływem temperatury nie robią się leiste. Ostatnio na grillu było super słonecznie, sosy stały na stole i mimo to nadal były kremowe. często także korzystam z sosów czosnkowych kiedy robię sałatki wymagające dipu czosnkowego. Po prostu rozgniatam dodatkowo 2-3 ząbki czosnku dodaję do sosu i mieszam z sałatką. Nie bawię się wtedy w odmierzanie majonezu, jogurtu naturalnego. 




Ja je uwielbiam i polecam oba. Zapraszam do odwiedzenia sklepu Fanex oraz na facebooka.

11 komentarzy:

  1. ja nie pr38epadam za czosnkowym ale maz uwielbia takie

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie pysznosci lubimy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uwielbiam sosy czosnkowe sam czasnek juz mniej z uwagi na zapach po zjedzeniu ale w sosach uwielbiam i to tych prawdziwych z czasnkiem nie czosnkopodobnych

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja i mój syn lubimy sos czosnkowy :-) a o tych nie słyszałam ale na pewno się skuszę na ich zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sos czosnkowy trudno trafić na coś dobrego.Super,że Fanex ma go w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Firmy nie znam,ale słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię do mięsa czy na kanapki dodać sos czosnkowy,na grilla i do sałatek również

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sos czosnkowy . Tej firmy jeszcze nie próbowałem . Trzeba będzie kupić bo sezon grillowy w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W domku jest wiele wielbicielow takich sosów

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sos czosnkowy dodaje ciekawy smak potrawie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger