środa, 6 lipca 2016

Kerabione włosy paznokcie - tabletki dla włosów, paznokci, skóry

Przez ostatni miesiąc codziennie rano starałam się pamiętać by połkąć jedną tabletkę na skórę, włosy i paznokcie od Kerabione, jesteście ciekawi wyniku?




Byłam ciekawa czy jakaś tabletka może mi pomóc na mój problem z włosami, od czasu porodu Filipa włosy ciągle mi leciały, żadne tabletki na wzmocnienie włosów nie pomagały, dlatego nie wierzyłam że się uda. A jednak nigdy nie mów nigdy. Włosy wypadają, ale w ilości 3/4 mniej niż dotychczas, a co więcej zaczęły odrastać nowe , nabrały blasku, stały się bardziej gładkie. Nie są już takie zmęczone, wyglądają dobrze, na tyle dobrze, że nie wstydze się miec ich rozpuszczonych:)
Co więcej miałam okropny problem z łamliwymi paznokciami, ja ta która zawsze miała najdłuższe, własne paznokcie wśród koleżanek, nadle nawet najkrótsze pałki się łamały, odkąd łykam Kerabione nie mam problemu z paznokciami, nie łamią się, a ja sama już z przyzwyczajenia do krótkich, obcinam je. 





Największa zmiane zauważyłam jednak na skórze twarzy, wiecznie była szarawa, zmęczona i skłonna do wszelkich podrażnień. Teraz nie mam z nią najmniejszego problemu, bez obaw używałam różnych kosmetyków, które mogły ją podrażnić i nic złego się nie działo. Skóra stała się promienna i gładka, niedoskonałości skórne stały się niewidoczne:). 





Ja jestem zachwycona, bo od 2 tygodni zastanawiałam się sama co się stało z moją cerą, że nie walczę jeszcze w te upały z jakimś podrażnieniem. Kerabione to naprawdę rewelacyjny produkt, który ze mną zostanie na stałe:) Polecam Kerabione:)

9 komentarzy:

  1. Oj dobrze wiedzieć z włosami nie mam problemów po córci mi wypadałay ale gdy urodził się poetm synek naprawił się problem :) Za to paznokcie mam to samo łamią sie rozdwajaja nie da się zapuśćic tak by każdy był ładny zawsze któryś poleci i trzeba reszte skrócić

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny produkt zwłaszcza dla osób które mają problem z wypadaniem włosów i cerą .

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie oddałam bratowej ale myślę,ze na nowo kupię i zacznę używać.Do tabletek podchodzę z dystansem a jednak działają i to skutecznie )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny produkt takze polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. doskonaly produkt dobrze wiedziec ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto nabyć zwlaszcza że lato co dopiero się rozpoczęło

    OdpowiedzUsuń
  7. W takie produkty wierzę,trzeba pamiętać aby nie oczekiwać cudów po pierwszym opakowaniu,kuracja co najmniej 3 miesiące a efekty na pewno będą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest mnóstwo suplementów diety o takim działaniu panie wiedzą po jaki sprawdzony mogą śmiało nabyć

    OdpowiedzUsuń
  9. Żona po porodzie bardzo gubila włosy, szkoda ze nie znała wczesniej tych tabletek

    OdpowiedzUsuń