9/22/2016 05:54:00 PM

Lidl Polska- Dżemy 100% z owoców Sympathica

Jakiś czas temu zawitał do nas kurier z paczką smakołyków prosto z Lidl Polska. My kupujemy tam w zasadzie wszystko, ale z produktami z paczki spotkałam się pierwszy raz. Dżemy Sympathica to nowość Lidl Polska i od razu trzeba przyznać, że bardzo smaczna ta nowość. 



Nie kupuję dżemów, dlatego że zazwyczaj są przesłodzone i daleko im do tych, które robi moja mama. Lubię gęste dżemy z dużymi kawałkami owoców. Byłam zaskoczona kiedy otworzyłam słoiczek z dżemem truskawkowym i znalazłam tam duże kawałki truskawek, a sam dżem nie był wodnisty, tylko gęsty i smaczny, niezbyt słodki. Mój syn bardzo posmakował dżemiki Sympathica od Lidla, zjada je do naleśniczków, my z mężem także.

W naszej paczce znaleźliśmy dżemiki Sypathica o smaku:
Truskawkowym
Wiśniowym
Brzoskwiniowym
Czarnej porzeczki






Wszystkie smaki dżemów Sympathica są bardzo smaczne, nie są przesłodzone i wszystkie mają duże kawałki owoców. Świetnie pasują do naleśników, do ciasta czy nawet do kanapek z dżemem. Nie są wodniste, więc nawet do pracy, czy do szkoły w kanapce będą w tej kanapce się trzymać, a nie wypływać z niej.  My nasze dżemy wykorzystaliśmy głównie do naleśników, bo Filip uwielbia naleśniki, a dżemy Sympathica są niczym babcine dżemy z babusinej spiżarki, więc ja bez obaw podawałam je Filipkowi do jedzenia. Filip jest alergikiem, ale po dżemach Sympathica nic się niepokojącego nie działo. Ja śmiało je polecam, znajdziecie je na sklepowych półkach Lidl Polska.

10 komentarzy:

  1. oj narobilas mi ochoty na nalesniki heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Robimy domowe dżemy z truskawek i z borówek :-) rzadko kupuje w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie naleśniki z dżemem najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają baaardzo ale to baardzo apetycznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami kupuję w sklepie i masz rację zazwyczaj są przesłodzone.W pobliżu mnie budują Lidla będę miała blisko by kupować i testować to co polecasz nam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż zgłodniałam uwielbiam naleśniki z dżemem a ciężko trafić na naprawdę dobry

    OdpowiedzUsuń
  7. aż muszę odwiedzić :P mniam

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jadłem z Lidla zobacze jak mi zasmakują

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz będąc w Lidlu dzięki Pani opinii znajda się w koszyku dżemy, bo smak musi być obłędny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger