11/04/2016 01:17:00 PM

Spartan Prestige- Proszek do prania Spartan Prestige White

Dzisiaj chciałabym przedstawić swoją opinie na temat proszku do prania Spartan Prestige White.




Proszek do prania białego, jest bardzo skuteczny. Przyznam się szczerze, że białe rzeczy zawsze piorę w temperaturze 30 stopni, z racji obaw o szarzenie. Często wyjmowałam z pralki nie tylko niedoprane pranie, ale także z resztami kapsułek czy tez proszku. Było to bardzo uciążliwe, bo musiałam dopierać ręcznie, a niestety z racji mojego uczulenia, dłuższe moczenie w środkach piorących doprowadzało do katastrofalnego wygląd moich rąk. Jestem więc bardzo zadowolona, że wreszcie mam taki proszek, który działa w temperaturze 30 stopni i się w takiej temperaturze także świetnie rozpuszcza. Pranie wyjmuję czyste, pachnące i bez resztek/ śladów po proszku do prania. 



Proszek do prania białego Prestige to jedyny w tej chwili proszek, który moim zdaniem tak przyjemnie pachnie. Moje uczulenie sprawiało, że gdy tylko poczułam proszek kichałam jak szalona, teraz nie mam z tym problemu. Co dla mnie jest bardzo istotne, proszek nie uczula w ogóle, w żaden sposób. Co mam na myśli? Otóż przy moich uczuleniowych dolegliwościach czasem środki piorące uczulały mnie poprzez kontakt ze skórą, ale często też uczulają mnie podczas prasowania. Pojawia się wtedy katar, kichanie i w momencie oczy puchną.
Proszek do prania Prestige testuję już jakiś czas, zdążyłam kilkanaście białych prań zrobić, wyprasować i nie kichnęłam ani raz, nie miałam ani ja, ani mój synek żadnego uczulenia skórnego. Dlatego jestem pewna, że jest bezpieczny dla alergików.





Proszek do prania Prestige jest bardzo wydajny. Dawniej tak jak mówiłam pranie w 30 stopniach niejednokrotnie było niedoprane, więc włączałam po raz drugi pralkę, wykorzystując tym samym po raz drugi kolejną dozę proszku. Z Prestige jedna doza w zupełności wystarcza by pranie było czyste, pachnące i białe, bo warto wspomnieć, że dzięki temu proszkowi nie mam już problemu z szarzeniem ubrań. 




Ja polecam Wam po raz kolejny Spartan Prestige i zapraszam także na ich Facebooka.

11 komentarzy:

  1. przyznam się wole płyny i kapsułki do prania niz proszek wiem że mnieuj ekonomicznie ale moja pralka proszek zostawia nie wypłukuje idealnie mimo że pozornie go nie widać :) ale warto spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Niemialam okazij go poznac chenie przetestuje na ubramiach bialych bń nieznalazlam do tej pory idealnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto nabyc taki proszek, mnie bardzo denerwuje nierozpuszczona kapsułka a tu no proszę jaki fajny proszek

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt że jest dobry dla alergików! :)
    To jest podstawowy duży plus i również to że dobierze Nam ubranka w 30 stopniach ja zazwyczaj te mocno przybrudzone zawsze zabieram mydełkiem do odplamiania :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, zwłaszcza że na rynku jest wiele produktów ale nie każdy godny reklamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się przyznać że od dawna proszku nie używam. Jakoś tak wyszło, że stałam się zwolenniczką kapsułek i je kupuję. Jednak po raz kolejny zaciekawiłaś mnie firmą Prestige i muszę w końcu wypróbować bo też nie lubię szarego prania a często takie wyciągam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam alergii ale problemy z dopieraniem ubrań białych już tak.Musze również go przetestować a prania to u mnie nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze ze jest wydajny 👌 Renata. Snoch

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda za proszkami nie przepadam, gdyż ciągle mi sie rozsypują, ale dla czystego prania warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. czasem trzeba zaufać i wypróbować czegoś nowego proszek wydaje się super

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger