12/09/2016 02:44:00 PM

Azjatycki Zakątek - Paluszki z czekoladą

Dzisiaj coś dla łasuchów:)

Mój syn był wniebowzięty, kiedy posmakowała tych pyszności. Pierwszy rzut oka i było "nieee" , ale mamusia nalegała i Filipek spróbował, a tu okazało się, że niby zwykły paluszek, a w środku pyszna czekoladka. I wiecie co? Spróbowałam tylko pół paluszka, resztę zjadł  Filip. Jednego za drugim, aż paczka ujrzała dno;)




Paluszki są naprawdę bardzo smaczne. Nadzienie czekoladowe jest pyszne, słodkie, ale nie przesłodzone , a sam paluszek jest chrupiący, dobrze wypieczony i lekko słonawy, przynajmniej po tym pół paluszka tak mogę stwierdzić. 



Paluszki z czekoladą to super pomysł na imprezową przekąskę, ale także po prostu na przekąskę, którą zabrać możemy wszędzie. Są bardzo fajnie pakowane w foliowe opakowanie a później w papierowe, dzięki czemu nie tak łatwo je połamać:)

Ja polecam Wam paluszki dostępne są u Azjatycki Zakątek.

10 komentarzy:

  1. Mniam masz racje to cos czego w sklepie nie weidziałam i w sumie barzo fajne a sylwiester przed nami

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy gdzies w sklepie znajdzie sie choc podobne do nich bo te napewno pyszne i znikaja w mig

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos dla mnie uwielbiam słodycze

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich jeszcze nie jadłam choć na słodko już tak.Wierzę Kasiu,że są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to głodna się zrobiłam uwielbiam zarówno paluszki jak i czekoladę a takie 2w1 to połączenie idealne

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię paluszków ze słodkimi dodatkami ostatnio żona kupiła z migdałami,cynamonem nie smakowały mi

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj to i mnie by kusiły :))) smakołyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Paluszki z nadzieniem to dla mnie nowość, ale wygląda apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadlam ale chetnie bym schrupala

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger