12/19/2016 03:40:00 PM

Stella Premium - Papier do pieczenia

Jako że zbliżają się święta, a na święta każda Pani Domu szykuje pyszne dania, wiele z nas korzysta z piekarników. Ile razy wyzywałyście, że coś przywarło do brytfanny, albo do folii?

Ja wiele razy pod nosem przeklinałam swoje głupkowate pomysły, smarowania blach, czy wykładania ich folią aluminiową, bo w rezultacie moje dania i tak przywierały do blaszki, lub później walczyłam ze sreberkiem. 




Znalazłam szybki i przyjemny sposób, jak robić, żeby zaoszczędzić sobie troszkę czasu:) Papier do pieczenia Stella Premium jest do takich zadań idealny.

Nawet ostatnio się o tym przekonałam, robiłam swoje ulubione tortille, narobiłam sobie smak, bo pierwsze włożyłam do piekarnika na folii, niestety rozpadły się, bo przykleiły się do folii, a ja zdenerwowana szarpałam się z nimi. Drugie zrobiłam już na papierze i po wyjęciu z piekarnika nic się nie przykleiło, nawet stopiony ser.





Papier zapakowany jest w wygodnym opakowaniu, które ułatwia jego rozwijanie, ale nie nieograniczone rozwijanie, nie martwię się więc że rozwinę pół rolki, bo będzie mi się po blacie ślizgać. Pudełeczko otwieram i rozwijam w nim rolkę , tyle ile mi potrzeba i ucinam. papier jest mocny, nie pęka, nie drze się. Nawet soczyste potrawy po puszczeniu soków nie przywierają, ani nie powodują rozpadu papieru. Ja zaoszczędzam nie tylko czas na odklejaniu, ale na zmywaniu, bo papier nigdy mi nie przepuścił i brytfanki nie wymagają odmaczania i szorowania. Jestem bardzo zadowolona z tego papieru, kiedyś używałam innych papierów, ale zaprzestałam bo właśnie fakt uciekającej, rozwijającej się rolki tak bardzo mnie denerwował, teraz papier zamykam w opakowaniu i nie rozwija się, a przy dzieciach to szczególnie ważne, b mój Filip uwielbia rozwijać każdą rolkę;)
jesli chcecie zaoszczędzić nerwów i czasu przy świątecznych wypiekach zdecydowanie polecam papier do pieczenia od Stella Premium i zapraszam do odwiedzenia ich na Facebooku:)

10 komentarzy:

  1. Masz racje ja głónie piekę na paierze do pieczenia :) wole ten ciemny niz biały jakos tak mam dziwny nawyk i wybieram właśnie te ciemne

    OdpowiedzUsuń
  2. Papier dobrze mi znany i jak na razie najlepszy jaki znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam nie piekę, ale żonie nie raz ciasto przywierało do blaszki i tak jak Pani "klęła" pod nosem. Taki papier to świetne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam produkty tej firmy papier tez i jestem zadowolona z niego

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak nie raz przypieklam ciacho od spodu. Taki papier ułatwia życie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez papieru do pieczenia ani rusz a producent znany to na pewno u mnie zagości :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger