wtorek, 4 lipca 2017

Diagnosis- Szampon przeciw wypadaniu włosów oraz Serum przeciw wypadaniu włosów


Celowo ujęłam te dwa produkty razem, bo razem działają cuda. 



Od ponad 3 lat ciągle mam problem z włosami, przed ciążą były zdrowe, mocne i gęste, teraz słabe, łamliwe, wypadają i jest ich naprawdę mało (mnie nie zadowala taka ilość). Dlatego zastosowałam u siebie ponad miesięczną kuracje Dermastic Szampon i Dermastic Serum na wypadanie włosów i widzę kolosalną różnice. 

Teraz rozumiem te wszystkie nawoływania specjalistów, by używać serii danego kosmetyku, a ja uparcie używałam pojedynczo. Teraz wiem, że był to błąd, bo efekty są o stokroć lepsze gdy używamy pakietu produktów.

Szampon Dermastic 

Opis produktu

Specjalistyczny Szampon przeciw wypadaniu włosów został opracowany dla kobiet i mężczyzn z problemem przedwczesnego wypadania włosów. Składniki odżywcze kompleksu BaicapilTM (kiełki soi i pszenicy bogate w cukry, tarczyca bajkalska, arginina) chronią komórki mieszków włosowych przed starzeniem dzięki czemu wydłużają fazę anangenową wzrostu włosów. BaicapilTM dodatkowo pobudza aktywność i żywotność istniejących mieszków stymulując wzrost nowych włosów oraz zwiększając ich objętość. Skuteczność kompleksu BaicapilTM została potwierdzona badaniami in vitro, in vivo przeprowadzonymi pod kontrolą dermatologiczną.
Sposób użycia

Nanieś szampon na mokre włosy, a następnie intensywnie masuj okrężnymi ruchami do wytworzenia piany. Po umyciu włosów spłucz ciepłą wodą. W celu uzyskania lepszego efektu wzmocnienia włosów zaleca się stosowanie Szamponu z Serum oraz Plastrami przeciw wypadaniu włosów Dermastic.

Składniki

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Propylene Glycol, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Polyquaternium-10, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Gluconolactone, Aloe Barbadensis Leaf Juice.

Moja opinia: 

Szampon jest naprawdę fajny, to znaczy że nie trzeba używać go zbyt dużo by na włosach pojawiła się piana. szampon nie uczula wrażliwych oczu, czy tez skóry głowy. Jest delikatny, ma dość neutralny zapach, ale według mnie przyjemny. Jest gęsty, ale nie ciągliwy. Zamknięty jest w butelce o pojemności 200ml, z moim ulubionym zamykaniem, to jest trzeba nacisnąć jeden koniec nakrętki by drugi koniec się otworzył, a dlaczego mój ulubiony? Bo mój syn nie potrafi tego zrobić, wiec mój szampon może stać pod prysznicem bez obaw o jego wylanie.


Serum Dermastic 
Opis produktu
Silnie skoncentrowane Serum przeciw wypadaniu włosów zostało opracowane dla kobiet i mężczyzn z problemem przedwczesnego wypadania włosów. Składniki odżywcze kompleksu BaicapilTM (kiełki soi i pszenicy bogate w cukry, tarczyca bajkalska, arginina) chronią komórki mieszków włosowych przed starzeniem dzięki czemu wydłużają fazę anangenową wzrostu włosów.
BaicapilTM dodatkowo pobudza aktywność i żywotność istniejących mieszków stymulując wzrost nowych włosów oraz zwiększając ich objętość. Skuteczność kompleksu BaicapilTM została potwierdzona badaniami in vitro, in vivo przeprowadzonymi pod kontrolą dermatologiczną.
Sposób użycia
Stosować serum dwa razy dziennie na wilgotne lub suche włosy. Po aplikacji (5 – 10 dawek) dokładnie wmasować w skórę głowy. Nie spłukiwać. Serum należy stosować przez co najmniej 3 miesiące. Nie jest tłuste, nie skleja włosów.
Składniki
Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Polyquaternium-10, Amodimethicone, Trideceth-12, Cetrimonium Chloride, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Sodium Benzoate, Gluconolactone, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin
Moja opinia:

Serum stosuje 1 dziennie, najczęściej wieczorem, po umyciu głowy. Serum stosuje w komplecie z szamponem, wcieram je w czystą skórę głowy, w wilgotne jeszcze włosy i pozostawiam do samoistnego wyschnięcia włosów. Z racji słabej kondycji włosów nie stosuję suszarek, prostownic etc. Zazwyczaj myję głowę i siedzę czekając aż wyschnie;) Serum można stosować także na suche włosy, na przykład rano. Wypróbowałam raz, bo zapomniałam użyć serum wieczorem i nie zauważyłam by włosy stały się przez to tłuste. Serum stosujemy na skórę głowy, nie na włosy, więc można go używać i na suche włosy.


Stosując razem szampon i serum zażywałam dużą poprawę jeśli chodzi o kondycje moich włosów. Na pewno są mocniejsze, podczas czesania nie łamią się i nie wypadają. Kiedyś po umyciu włosy leciały mi garściami, teraz jest ich kilka na grzebieniu, wierzę, że stosując dalej Dermastic moje włosy odzyskają dawny wygląd, zdrowych, mocnych i grubych włosów.

Tymczasem polecam Wam Diagnosis i zapraszam na ich Facebooka.
Szampon znajdziecie TU
Serum znajdziecie TU 

7 komentarzy:

  1. Może to mi pomoże juz nie wiem co robic wypadają mi garściami

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedziec u mnie po ciąży zwłaszcza 2 z młodym zaczeły sie propblemy na szczęście po 3 latach wraca do normy i ciesze sie że u mnie przejściowe były

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy do tego zestawu nie były jeszcze plastry? Gdzieś chyba widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie tak jak w opisie dobrze sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tych cudeniek nie znalam po ciąży

    OdpowiedzUsuń