8/24/2017 10:43:00 AM

Chocokiss- czekolady z niezwykłą etykietą


Kto nie lubi czekolady, ale bywają takie okazje, że chciałoby się właśnie ta czekoladą coś wyrazić. Niestety w sklepach mało jest takich produktów, gdzie na opakowaniu napisane jest chociażby dziękuję. Ja dzisiaj przygotowałam dla Was wpis o czekoladach, które są wyjątkowe. Wyjątkowe dlatego, że ich opakowania wyrażą każde nasze emocje. 


Jak zobaczyć możecie poniżej czekolady mają przeróżne opakowania. Mój syn uwielbia to z misiem, do tego stopnia,że czekoladę sfutrował, a opakowanie nosi przy sobie;)


Czekolady chocokiss są smaczne, słodziutkie, mleczne i jedynym ich minusem jest to, że tak szybko znikają kiedy mój syn pojawia się na horyzoncie.

Opakowania potrafią wyrazić wszystko, czasem marzyłam o tabliczce czekolady z napisem "dziękuje za wszystko""Kocham Cię" "przepraszam", przecież każda kobieta czasem chciałaby dostać coś uczuciowego;)
Wszyscy się kłócą i jak miło jest dostać czekoladę z napisem "przepraszam Cię", dla mnie zdecydowanie milej niż bez napisu.

Czasami takie czekolady są pomocne przy przełamywaniu nieśmiałości, a przede wszystkim sprawiają więcej radości niż zwykłe, masowe opakowanie.


To właśnie wyróżnia chocokiss na tle innych firm, unikalność, oryginalność i naprawdę spora dawka humoru.


Na jednej czekoladzie nie da się poprzestać:)
Są naprawdę smaczne i ich opakowania powodują, że każdy dzień staje się weselszym:)
Dlatego ja polecam Wam Chocokiss i zapraszam na ich facebooka.

6 komentarzy:

  1. wyglądaja super i moim dzieciom każda pasuje o ile nie jest nadziewana :P moje nie przepadają za takimi mokrymi w środku

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają :) w pierwszym momencie to jak książeczki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na prezent :) Aż ma się ochotę na czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger