8/22/2017 12:25:00 PM

ETERNO- Truskawka w czekoladzie i masło bananowe


Kolejny post z pysznościami dla Was przygotowałam. Tym razem od ETERNO . Naleśniki z masłem bananowym, a moze z truskawkami w czekoladzie? Czemu by nie? My dzisiaj taki obiadek właśnie jedliśmy. 



Truskawki w czekoladzie przeznaczone są do deserów, ale mój Filip tak się w nich zasmakował, że z naleśnikami smakują mu najlepiej i przyznać muszę, że mają dość wytrawny smak (to znaczy czekolada), ale truskawki przełamują go i razem ze słodkim naleśnikiem tworzą idealne połączenie. Mój syn zazwyczaj zjada nie więcej niż półtorej naleśnika, a dziś zjadł 2 i domagał się więcej, to znaczy, że truskawki w czekoladzie są naprawdę pyszne. Do tego bardzo łatwo się je rozsmarowuje na naleśnikach, nie są zbyt gęste, ani leiste, są naprawdę idealne do naleśników. Zdecydowanie lepsze niż czekolada , czy tez krem orzechowy. Naleśniki z truskawkami w czekoladzie mają idealny smak, czyli nie za mdły (jak z kremem czekoladowym), ani nie kwaśny. Dla mnie ideał smaku.


Druga propozycja do naleśników do masło bananowe bez dodatku cukru. Przyznaję się bez bicia pierwszy raz widziałam to masło i próbowałam dziś. Masło jest dużo gęściejsze niż truskawki w czekoladzie, ale równie gładko idzie jego rozsmarowywanie na naleśniku. Pamiętajcie, że masło bananowe od ETERNO nie zawiera cukru, więc jeśli chcecie by było słodko, dodajcie cukru do masy na naleśniki;) My jedliśmy bez cukru, cukru i jako że ja nie jestem jakąś wielką fanką słodkości mnie bardzo smakowało, ale mój syn, który przyzwyczajony jest do słodkości, jadł mniej ochoczo twierdząc, ze brakuje cukierków;) Ale masełko w smaku jest oczywiście bananowe, ładnie pachnie bananem i tak naprawdę świetnie sprawdzi się także na kanapki, tosty, czy do ciasta.
Jest zdrowe, bo bez cukru i naprawdę można wymyślić z jego udziałem fantastyczne śniadanie, obiad, deser.



Jak dla mnie obie konfitury są wyśmienite i godne polecenia dlatego polecam Wam ETERNO i zapraszam na ich Facebooka

5 komentarzy:

  1. Mniam babny same w sobie mają cukier naturalny wiec im cukru nie trzeba ja osobiście uwielbiam moje dzieci mniej :) za truskawkami aż tak nie przepadam ale taka forma może sie sprawdzic

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale teraz Kasiu narobiłaś mi apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masła bananowego nie próbowałem

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger