8/25/2017 11:53:00 AM

Sklep Giełda Smaku- przyprawy

Jakiś czas temu zawitała do nie paczuszka, znalazłam w niej:


*Smak natury (vegeta)

*Pomidor suszony płatek
*Nasiona Chia
*Czosnek niedźwiedzi
*California-grill
*Złoty kurczak

To co mnie na samym początku zachwyciło to ich niesamowity aromat, który unosił się po domu zaraz po otwarciu paczki, intensywny zapach świadczy jedynie o naprawdę dobrej jakości przyprawach i o ich naturalności. Wiecie , że ja uwielbiam gotować, więc i przyprawy chętnie wykorzystuje. Pierwszy raz używałam czosnku niedźwiedziego, dawniej jedynie u mamy jadałam zupy doprawione czosnkiem niedźwiedzim i zawsze uwielbiałam podkreślenie smaku, teraz mam go na co dzień.
Druga rzecz, która mnie zadziwiła to cena przypraw, są one pakowane po 100 gram (poza suszonymi pomidorkami-50g i czosnkiem niedźwiedzim-30g) i kosztują jedynie 3 zł. Jedni powiedzą, ze w sklepie kupimy za 1,50 przyprawę taką i taką, ale po pierwsze w markecie przyprawy nie umywają się do tych od Giełda Smaku, bo są sztuczne, bez zapachu i do tego pakowane w dużo mniejsze opakowania, dużo mniejsze gramatury. Ja jestem oczarowana przyprawami od Giełda Smaku, bo już po pierwszym użyciu widziałam kolosalne różnice. Kurczak w przyprawie "złoty kurczak" smakuje lepiej, ma wyraźniejszy smak i jest soczysty, a niestety w przypadku niektórych przypraw z marketu kurczak robił się suchy i tylko kolor świadczył o użyciu przyprawy.

Suszone pomidorki chętnie wykorzystuje do sałatek, te od Giełda Smaku sa w płatkach, więc nie muszę już ich kroić, jak w przypadku innych pomidorków z innych źródeł.

Jarzynkę, lub jak kto woli vegetę oczywiście wykorzystuję do wszystkiego, lubię dodawać do smaku rosołu, czy też na przykład posypać cukinię przed smażeniem na patelni .

Czosnek Niedźwiedzi także dodaję do zup, między innymi do rosołu czy też żuru, lubię ten aromat i smak który nadaje moim zupom. Jak na 3 złote jest go dość sporo i starcza na naprawdę długi czas.

California-grill no cóż sezon grillowy trwa i przyprawa jest ciągle wykorzystywana do dań z grilla, jak dla mnie najlepsza przyprawa do grilla, jest idealna do mięs, warzyw z grilla, ale także do zwykłej kiełbaski .

Nasiona chia, kto dba o zdrowie ten wie, że nasiona chia są bardzo zdrowe i powinno się je jeść codziennie, ja dodaję je do wszystkiego czego się da. Posypuje sobie i Filipowi kanapki (to znaczy na masełko posypuję nasionkami chia i przykrywam wędlinką). Inni robią z ich udziałem desery, ja jednak nie potrafię i używam ich do sałatek letnich, do kanapek i także spisują się idealnie, a do tego wiem że jem zdrowie:)


Polecam Wam Sklep Giełda Smaku, bo przyprawy które tam można dostać są najwyższej jakości, pięknie pachną i nie kosztują dużo. Zapraszam także na ich Facebooka



6 komentarzy:

  1. AZapachniał ja za gotowaniem nie przepadam ale jeśli już to uwielbiam wykorzystywac przyprawy nie tylko tzw vegete czy pieprz i sól ale ogólnie eksperymentowac co i do czego pasje

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyprawy przydatne w każdej kuchni :) Ta intensywność zapachu i smaku bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z suszonymi pomidorami w takiej postaci jeszcze się nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne przyprawy można eksperymentować w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyprawy nadają idealny smak :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger