8/17/2017 08:26:00 PM

Strefanadruku.com.pl- Obraz


Dzisiaj o obrazie jaki dostałam od strefanadruku.com.pl


Najpierw kilka słów o ludziach, którzy tam pracują. odejmując współpracę trafiłam na bardzo ciężki okres, najpierw wujek w szpitalu, do którego jeździłam, do tego dom w którym jak na złośc a to pękła uszczelka zalała całą piwnice a to coś innego, to znowu albo ja albo Filip chorzy. Jednym słowem jak się wali to na raz i aż głupio mi było, bo odkładałam wybór i odkładałam dobre 1,5 miesiąca jak nie dłużej. Kto inny machnąłby ręką, że ściemniam, a osoby pracujące w strefanadruku.com.pl są naprawdę cierpliwe i przede wszystkim pełne empatii. Dlatego warto o tym wspomnieć, bo w czasach gdzie ludzie jeden drugiemu wilkiem znaleźli się tacy wyrozumiali <3 Myślę, że to też dla Was wana informacja, bo czasem coś się zdarzy i firmy bywają bezwzględne, a tu na pewno dojdziecie do wspólnego konsensusu :)



A teraz przejdę do obrazu. Ponieważ kocham góry, o czym świadczy mój upór maniaka i nawet mój pokaźny brzuch nie zatrzymał mnie przed wyjazdem w nasze piękne Polskie Góry (celowo używam dużych liter bo to ważne dla mnie miejsce;)), toteż nie mogłam się oprzeć obrazowi z Morskim Okiem. Obraz okazał się strzałem w dziesiątkę i strzałem w kolano, jednocześnie;) Bo mój syn o niczym innym nie mówi jak o Morskim Oku i że musimy tam jechać już teraz, natychmiast;)
Wiedziałam, że przez pępowinę zaszczepiłam mu tą miłość.

Obraz jest piękny, kolory nasycone, widok piękny :) Do tego jeśli balibyście się uszkodzeń w transporcie, gwarantuje Wam nie znam drugiej tak przykładnej firmy. Nawet nie wiecie ile czasu go rozpakowywałam, papier, folia bąbelkowa 2x karton, nie ma szans by coś się uszkodziło.

Obraz wykonany jest na płótnie, naciągnięty na drewnianą ramkę i naprawdę mimo swoich sporych rozmiarów bardzo lekki.
Ja wybrałam sobie wymiar 110x70 cm i jak na nasze mieszkanko jest naprawdę idealny do salonu.

Uwielbiam ten widok, jak dla mnie super pasuje do salonu, w miejscu gdzie człowiek siada i chciałby się wyciszyć.

To co ważne płótno nie jest cieniutkie, kiedyś miałam taki obraz i niechcący go paluchem przebiłam. Tym razem moje przerażenie sięgnęło zenitu, kiedy zauważyłam, że mój syn puka w obraz swoimi paluszkami (które potrafią wiele zniszczyć) . Dlatego bez obaw ten obraz przetrwa lata:)





Ja gorąco polecam, bo i wykonanie i wygląd obrazu jest na najwyższym poziomie. Wszystko starannie, z dbałością o najmniejszy detal, pięknie i z najwyższej jakości produktów, to naprawdę bardzo ważne w dzisiejszych czasach i warto , naprawdę warto odwiedzić stronę strefanadruku.com.pl oraz Facebooka.
Znajdziecie tam wiele inspiracji i naprawdę olbrzymi wybór motywów. Ja miałam ogromny problem wybrać ten jeden, zajęło mi to 2 dni, zanim przejrzałam tylko te kategorie, które mnie interesowały (nie że wszystkie). POLECAM :)

5 komentarzy:

  1. Super wygląda :) a co do gó ja także je kocham choc do nich mam dalej niż do morza to jednak one mnie bardziej przyciagaja i chce je dzieciom pokazac . Góry wybralismy na podróż poslubna i nie żałuje choć sie śmieli że zamiast leniuchowac będziemy łazić

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry kontakt to podstawa i godny polecenia :-) a obraz śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger