9/19/2017 09:51:00 AM

Naturalwood Grzegorz Bazan- chustecznik


Dzięki wspaniałej współracy z Panem Grzegorzem, w moim domu wreszcie zapanował porządek. Śmiałam się nawet do męża, że ostatnią chorobę Filipka ratuje Pan Grzegorz, bo przy giloszkach do pasa u nas w domu pełno było chusteczek, wszędzie, aż do teraz. 

Od kiedy w domu mam drewniany chustecznik od Pana Grzegorza mam spokój z porozrzucanymi wszędzie chusteczkami.
Drewniany chustecznik to naprawdę rewelacyjny pomysł na zamaskowanie tych niestety jak dla mnie brzydkich, kolorowych, kartonowych pudełek z chusteczkami. Nigdy nie lubiłam tych pstrokatych wzorków na pudełkach i wstydziłam się trzymać chusteczek gdzieś na wierzchu w domu. Teraz kiedy mam piękny chustecznik od Naturalwood chusteczki stoją w salonie na stole, bez ukrywania, bo prostota i piękno drewna wkomponuje się w każdy wystrój mieszkania.




Nasz kwadratowy chustecznik wykonany jest z niezwykłą starannością, jest idealnie gładki, idealnie prosty i z pięknym wypalonym logo firmy pasuje do wnętrza mojego salonu.

Wymiana pustego opakowania chusteczek nie jest trudna, wystarczy wyciągnąć poprzeczną deseczkę od spodu i wymienić kartoniki z chusteczkami.

To na co zwróciłam także uwagę, to opakowanie , niestety nie zrobiłam zdjęcia zanim dorwał się do paczki Filip, ale nie jest to standardowe opakowanie paczki, a bardzo fajny pomysł opakowania firmowego. W szarym papierze przewiązanym parcianym sznurkiem z deseczką, z wygrawerowanym logo firmy znalazłam właśnie chustecznik. Deseczka także znalazła u nas zastosowanie, jako podstawka pod kubek. Bardzo nie lubiłam tych odciśniętych kubków na stole, a ta nasza mała kwadratowa deseczka spisuje się idealnie:)

Dostałam zdjęcie od Pana Grzegorza, zobaczcie jak ślicznie są pakowane przedmioty:




Chustecznik bardzo wszystkim się podoba, każdy kto go widział pyta skąd go mam, bo naprawdę prezentuje się idealnie. Co więcej stoi cały czas na stole, więc zastąpił także serwetnik;) Serio zamiast cienkich serwetek moi goście sięgają po chusteczki.





Chustecznik jest bardzo solidny, mój syn nie szczędzi niczego, zwłaszcza kiedy próbuje coś zrobić samemu i mu to nie wychodzi. Wylądował już kilka razy na podłodze w akcie złości Filipa (brak chusteczek w chusteczniku to wystarczający powód do złości), gdyby był wykonany z cieniutkich deseczek lub posklejany byle jak dawno by popękał, a tymczasem nie ma ani ryski.

Ja jestem bardzo zadowolona z tego chustecznika, bo jest piękny i solidny i jestem pewna, że przed długie lata będzie nam bardzo dobrze służył w potrzebie.
Dlatego polecam Naturalwood

9 komentarzy:

  1. coś dla mnie uwielbiam chusteczki w pudełku ale taki chustecznik idealny

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na naprawdę solidny a do tego jest ładny i będzie pasował do wielu wnętrz. Dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i będzie pasował do każdego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, achhh marzenie :)) ostatnio co kupuje chusteczki to taki brzydki ma designe, że wstyd mieć na wierzchu a z takim chustecznikiem to luksus :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chustecznik bardzo ładnie się prezentuje, a do tego byłby i idealnym i praktycznym prezentem dla najbliższych. Ma Pani rację- pan Grzegorz swoimi produktami uporządkuje domowe zacisze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger