10/02/2017 02:38:00 PM

SPLAT Professional Biocalcium oraz Biomed Superwhite


Dzisiaj pora na kolejne dwie pasty, które otrzymałam w ramach współpracy z Red-Pharma .

Pasty były używane przeze mnie i męża przez około 2 tygodnie. 

Obie te pasty coś łączy- wspólny cel, jakim jest wybielanie zębów i dbanie o ich czystość.


Splat Professional Biocalcium to pasta, która pomaga w remineralizacji szkliwa. Dodatkowo czyści i delikatnie wybiela zęby, zapobiega chorobom dziąseł i utrzymuje właściwe ph w ustach. Jest naprawdę bardzo dobrą pastą. Swoim zapachem i smakiem przypomina mi jedną znaną z reklam pastę, która co do właściwości nie umywa się do Splat. SPLAT jest bardzo dobrą pastą. Na moim przykładzie, ja uwielbiam szorować mocno zęby, szczoteczki wymieniam nawet co tydzień, bo się rozpackują ;) Ale do rzeczy, otóż po ciąży pojawił się u mnie problem wrażliwych dziąseł (to nie idzie w parze z moim szorowaniem). Odkąd zaczęłam używać pasty Biocalcium moje dziąsła jakby trochę się wzmocniły, to znaczy nie przeszkadza mi już moje szorowanie, nie pojawia się też krew, a dziąsła już się nie czerwienią po myciu zebów, to niewątpliwie duży plus używania pasty Biocalcium. Zęby są wypolerowane wręcz po użyciu tej pasty, ja nawet przez cały dzień mam to użycie gładkości zębów i ładnie się błyszczą, więc teraz mogę się szeroko uśmiechać:). Pasta nie zawiera fluoru.



Druga pasta to Biomed Superwhite, niewąpliwą jej zaletą jest jej super moc wybielania zebów, ale dla mojego męża jest też inny bardzo istotny plus tej pasty- wrażliwość zębów. Otóż dzięki paście zęby nie są już tak wrażliwe na ciepłe, zimne. Pasta zabiera kokos, ma też lekko kokosowy smak, to znaczy pozostawia go w ustach, ale głównym posmakiem jaki pozostawia jest mroźna mięta i taki też ma zapach. Dobrze się nią czyści zęby, a co więcej pasty tej może używać cała rodzina, to znaczy dzieci od 6 roku życia i dorośli. Pasta nie zawiera fluoru. Po jej użyciu zęby są bielsze, lśniące i uczucie czystości zębów zachowuje się na długi czas, pasta wręcz poleruje zęby. Pasta doskonale wpływa na dziąsła, ma na nie kojący wpływ. Jak dla mnie ta pasta to prawdziwy hit.


Polecam Was serdecznie obie pasty, bo są naprawdę bardzo dobre jakościowo i ich działanie to nie tylko notka producenta. Polecam RedPharmę i zapraszam na ich Facebooka

9 komentarzy:

  1. Zachęcający wpis tez w ciąży mialam problemy z zębami-ciekawi mnie ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedziec ja od zawsze mam problem z wrażliwymi zebami i dziasłami ale większość past do tego przeznaczona jeste albo za droga albo nie działą jak trzeba

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ze wybiela ale i dbao szkliwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pasty, nie tylko ze względu na swoje wybielające aspekty czy też remineralizacji szkliwa ale i ze względu, że są też idealne dla wrażliwych zębów, jak chociażby jak Pani wspomniała zęby Pani męża. Często jest tak, że mówi się, nie można mieć wszystkiego ale piękne białe zęby albo zdrowe- te pasty pokazują, że jednak można. Dziękuję za opinię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobacz sobie co ma do zaoferowania gdynia dentysta. To bardzo dobry stomatolog z szeroką ofertą. Ja chodzę tam regularnie od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowlona z ich usług oraz terminu wizyt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za recenzje! Jeżeli chodzi o problemy z dziąsłami to super sprawdza się Dentinox warto dobrze wyposażyć swoją apteczkęe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger