11/13/2017 01:00:00 PM

Style na Stole- podkładki na stół

Odkąd kupiliśmy sobie duży stół w naszym domu ciągle pojawiał się ten sam problem, a raczej moja zmora, odciśnięte plamy od talerza, kubka. Nie wiem jak Wy, ale ja po prostu nie usiądę dopóki w moim domu nie będzie czysto, dlatego tak mało mam czasu;) Serio a przy 4latku plama z talerza, czy kubka pojawia się średnio co godzinę;) I o ile w kuchni na stoliku porozkładałam podkładki z gumy, to przecież w salonie nie wypada takich szkaradnych podkładek kłaść, tym bardziej że stół mamy ładny, drewniany, robiony na zamówienie pod kolor i w ogóle, no po prostu to takie moje marzenie było piękny stół, a nie jakieś tam ławy czy inne badziewia ze sklepów.


I własnie wtedy pojawił się u mnie problem, jak chronić ten piękny stół i jednocześnie zachować szyk, urok salonu. I własnie dlatego dziś powstał ten wpis:)
Stole na stole to firma, w której ofercie znajdziecie bogaty wybór różnych podkładek z filcu. Znajdzie chyba wszystkie możliwe wzory i kolory- serio wybór jest ogromny, a ceny bardzo przyzwoite.

Ja zanim kupiłam stół na ławie miałam właśnie taki filcowy bieżnik i pod niego teraz dobierałam podkładki.

Podkładki pod talerze, które wybrałam dla nas są przepiękne, nie szpecą salonu, nie gryzą się z resztą wystroju i nie umniejszają wyglądowi stołu, a do tego chronią go przed ciepłem talerzy, no i przede wszystkim jak dla mnie ładnie się prezentują.

Moje podkładki mają kształt kwadratu i wymiar 30 na 30 centymetrów, świetnie nadają się na stół jako podkładki pod talerz i sztućce. Kolor jaki dobrałam to oczywiście szary melanż, ale w sklepie znajdziecie inne, piękne kolorki. Filc z jakiego wykonane są podkładki jest miły w dotyku, a co więcej wyprałam je na potrzeby tej recenzji i nic złego się z nimi nie stało.




Dodatkowo na naszym stole znalazły miejsce piękne, kolorowe, filcowe kleksy- podkładki pod kubki. Również i one poszły do prania i tak samo jak i ich poprzedniczki przeszły testy pod kubkami;) Dzięki nim wreszcie mój syn nie zostawia mokrej obwódki na stole, a podkładki ładnie chłoną wszelkie płyny i po praniu wyglądają jak nowe.
Dla mnie to super rozwiązanie bo wreszcie nie martwię się o stół, a do tego podkładki pięknie go zdobią.



Jeśli więc szukacie ładnych, trwałych podkładek na stoły to polecam Style na Stole mają naprawdę bogaty wybór wzorów i kolorów. Polecam także zajrzeć na ich Facebooka.  

7 komentarzy:

  1. Śliczne są ;) zapomniałam że filc może tak pięknie wyglądać również na stole. Dziękuję za inspiracje ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Te podkładki fajowe. Ja mam bzika na punkcie podkładek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają ślicznie na szczęście ja nie mam drewnianych stołów ale fakt dzieci skutecznie utrudniaja zachowanie mebli w idealnym stanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Filcowe kleksy na stole pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładki się przydają, to też taki element dekoracyjny jest w sumie. Gdyby z wyposażenia coś wam brakowało to warto zajrzeć na https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/sztucce-do-serwowania-potraw , gdzie sporo rzeczy można dostać i doposażyć swoją kuchnię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger