12/12/2017 08:14:00 PM

Trefliki- Grzybobranie plus niezwykła przesyłka:)


Trefliki już zdążyliście u mnie poznać, chociażby z puzzli, ale jestem przekonana, że wśród mam małych dzieci Trefliki nie są obce, bo to przecież przepiękna bajka.

My z Filipem uwielbiamy ją nadal, mój syn to mały muzyk więc Trefliki po prostu działają na niego jak zaczarowana różdżka. Wystarczą pierwsze wersy piosenki i już siada wygodnie w fotelu i czeka na swoją bajkę:)


Trefliki to piękna bajka, no i polska bajka więc trzeba ją doceniać, bo jest co, przede wszystkim uczy, jest pożyteczną bajką, zawiera oczywiście baśniowe elementy, znikające postacie itp. Ale to co uwodzi mnie najbardziej, poza oczywiście cudowną rodzinką Treflików, są bez wątpienia ich cudowne piosenki. Piosenki jak i głosy podkładają znani aktorzy. Wszystko miło się słucha i jeszcze milej ogląda, dlatego gdyby ktoś nie znał naszej rodzimej bajeczki serdecznie ją polecam:) Na pewno nie jest to kolejna ogłupiająca bajka, którą niby nasze dzieci mogą spokojnie oglądać, a jednak kiedy na nie patrzę mam wrażenie, że producenci zapomnieli, że dzieci to dzieci.

Trefliki to też super produkty dla dzieci, tak jak wcześniej wpomniałam superowe puzzle, a ostatnio w naszej przesyłce od Treflików znaleźliśmy grę, która po prostu skradła serce mojego 4latka- Grzybobranie. U mnie jest szał na zbieranie grzybków do wiadereczka z Treflikami.




Plansza jest składana z 3 części, staje się trójwymiarową, naprawdę super pomysł, dodatkowo w pudełku poza planszą znaleźliśmy instrukcję, grzybki w 3 kolorach (brązowy, żółty i czerwony), 4 wiadereczka- koszyczki na zbierane grzybki oraz kostkę do gry. Zasady tak naprawdę można tworzyć samemu i dlatego taki szał u nas panuje w domu właśnie na tę grę. Filipek rzuca kostką i przesuwa swój koszyczek po planszy oraz zbiera napotkane grzybki. Dzięki tej grze nie tylko świetnie się bawimy, ale nareszcie opanowujemy liczenie po polsku (tak mój syn uwielbia liczyć po angielsku, po polsku liczy 3,8,10... :)) Gra jest naprawdę bardzo dobrze wydana, plansza solidna, plastikowe grzybki i koszyczki także, ja jestem pod ich ogromnym wrażeniem:)



Ale to nie koniec niespodzianek jakie czekały na nas w przesyłce od Treflików:) Znaleźliśmy tam też grę karcianą "Piotruś" a ja dla mnie "TREFLUŚ". Ktoś powie, że dziecko 4letnie jest za małe na gry w karty, ale my Piotrusia wykorzystujemy do nauki spostrzegawczości:) Tasuje karty rozkładam je na dywanie i zadaniem syna jest dobranie ich w pary w jak najkrótszym czasie. Działamy pod presją czasu, więc nie jest to taka zwykła zabawa na spostrzegawczość . Co więcej bawimy się tymi kartami także jak w memory (odkładam jedynie 13). Na Piotrusia przyjdzie czas, tymczasem świetnie się bawimy w taki sposób:)





Znaleźliśmy także piękną książeczkę z Treflikowym zbiorem różnych zadań. Naprawdę super propozycja dla fanów Treflików. Mój syn od razu zabrał się za naklejki i wyklejanie je w odpowiednich miejscach, resztę zadań robiliśmy wspólnie, z resztą robimy je prawie codziennie, bo bardzo lubi Trefliki i książeczka po prostu nie chcę się nam znudzić :)

Ja jestem zachwycona gadżetami od Treflików, to nie lada gratka dla fanów Treflików, więc jeśli nie macie jeszcze kompletnych prezentów pod choinkę, zdecydowanie polecam zajrzeć do Treflików oraz na ich Facebooka

7 komentarzy:

  1. Oj tak bajka jest świetna ciekawa krótka a tym samym nie znudzi sie z piosenkami łatwo wpadającymi w uszka nie tylko dzieci i co najwazniejsze ma morał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córeczka uwielbia trefliki
    Super gra

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołajek też jest zainteresowany Treflikami :) Grę grzybobranie znam ale fajnie,że można znaleźć z ulubionymi bohaterami bajek i jeszcze te karty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. grzybobranie wymiata, mamy i często wieczorami gramy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zestaw nam Pani tu przedstawia, wiele fajnych niespodzianek o Treflikowej rodzinie. Zarówno Piotruś ale jak to Pani napisała trafniej brzmi Trefluś ,tak i grzybobranie to zapewne wiele godzin fajnej zabawy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger