1/25/2018 12:23:00 PM

Perfumy Vabun for Lady. No.5 oraz żele perfumowane Vabun Gold

Dzisiejszy post przygotowywałam dla Was bardzo sumiennie, bo i produkt tego wymagał:) 

Perfumy Vabun for Lady. No.5 to bez wątpienia idealny zapach, na wyjątkowe okazje. Te perfumy nie sposób używać na co dzień, bo pachną zmysłowo i uwodzicielsko i szkoda by było ich używać tak na zupełnie zwykły dzień, bynajmniej w moim odczuciu. 


Perfumy tworzone przez Radosława Majdana dla swojej żony Małgorzaty, ich typ to kwiatowo - drzewny. Łączy w sobie nuty bergamotki, liczi, drzewa różanego, róży, kamelii oraz nuty drzewne.
Zapach uwalnia się stopniowo, co mam na myśli początkowo jest bardzo intensywny, nawet jak dla otoczenia mojego aż za intensywny, przyzwyczaiłam ich raczej do delikatnych zapachów. Z upływem czasu zapach uwalnia więcej słodyczy i staje się delikatniejszy, a przez to bardziej uwodzicielski. Zapach jest bardzo trwały, psiknęłam się nim o 8 rano i o 20 wieczorem dalej go czułam na swoim ciele, tak więc naprawdę jest trwały, bo przeważnie po 2-3 godzinach przestaję czuć nowe zapachy na swoim ciele. 
Dzięki temu, że uwalniają się stopniowo, są wprost idealne na jakieś wyjątkowe okazje, dzięki temu możemy czuć się kobieco przez cały wieczór. 



Żel perfumowany Vabun Gold to żel bardzo, ale to bardzo uwodzicielski moje zmysły. To żel dla mężczyzn, który kryje w sobie nuty truskawki, ananasa, jabłka, kminku, gałki muszkatołowej, piżma, jaśminu, cynamonu i cytrusów. Żel, który skradł moje serce i trułam mężowi by jak najszybciej go wypróbował na sobie, zapach jest słodki, ale bardzo męski, uwielbiam takie zapachy,  idealne na takie zimowe wieczory, z resztą zapach utrzymuje się dość długi czas na ciele i to co zauważyłam czuć go także na pościeli także jest trwałym zapachem, a czysty, pachnący mężczyzna to zadbany i fajny mężczyzna:) Żel mojemu mężowi przypadł do gustu, choć początkowo twierdził, że butelki mają mniejsza pojemność niż te żele, których on używa, to przekonał się, że nie musi zużywać połowy opakowania by poczuć na sobie świeżość. Mnie podoba się także opakowanie złota tuba, bardzo elegancko wygląda na tle białej glazury.

Ja polecam Wam produkty Vabun, Radosław Majdan ma dobry gust;) To produkt z Polski więc tym bardziej warto się nimi zainteresować. Zapraszam na stronę Vabun oraz na ich Facebooka

6 komentarzy:

  1. Zapachniało mi :) niedługo mi sie kończą perfumy i niedługo dzień kobiet a wcześniej walentynki:) chyba podrzucę gdzies zdjęcie a nóż dostanę w prezencie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam przyjemności przetestować perfuma, ale moja ciekawość jest wielka. Już sam ich wygląd sprawia że chciałabym je mieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż miał okazję wypróbować męskie zapachy. Sport bardzo przypadł mu i mnie również do gustu. żęle pod prysznic też są ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o nich same superlatywy...aż chciałoby się wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o męskich jak i damskich perfumach RM,każdy sobie chwali ich jakość i obłędne zapachy.Będę musiała poprosić męża o takie na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne sa te zapachy ludzie kupuja

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger