2/15/2018 08:57:00 PM

Ikeomania- Stolik z miejscem do przechowywania (styl skandynawski)

Wy wybraliście, a ja dla Was opisuje:) Ikeomania to firma, która stworzona jest z myślą o takich jak ja osobach, czyli mieszkających daleko od Ikei, a jednak tak bardzo chcieliby mieć w domu ich produkty. Fakt może i ruszyła też sprzedaż internetowa w Ikei, ale nie można kupić tam wszystkiego, a koszty dostawy, jak dla mnie holendarnie wysokie, dlatego zdecydowanie wolę korzystać z usług Ikeomanii, bo mam gwarancję szybkiej dostawy i mogę zamówić wszystko od wazonika po meble, jak dla mnie super rozwiązanie:)


Wracając jednak do stolika, przyznać się muszę, że już długi czas za mną chodził, ale nie wiedziałam czy to jest wart uwagi, no i czy przetrwa on stracie z Filipem;)
No więc do odważnych świat należy, stwierdziłam, ze pewnie więcej jest takich osób jak ja, którym podoba się ten stoliczek, ale mają jakieś obawy, zastanawiają się i szukają jakiś sprawdzonych opinii.  Tak więc dziś o stoliku:)




Stoliczek składać jakoś szczególnie nie trzeba, wystarczy założyć plat na kosz i gotowe:) Trochę żałuję, ze tak łatwo się to robi, bo mój syn każdego dnia ucieka z blatem i zaczyna się gonitwa;) Bałam się bardzo, że przy upadku blatu na podłogę się poobija, ale jak wiadomo mój syn zweryfikował bardzo szybko moje obawy- w sumie to już pierwszego dnia, kiedy jeszcze zdjęć nie miałam, zamarłam, kiedy usłyszałam bum, ale po tylu upadkach ile zaliczył blat nie ma żadnych odprysków. To nie tanie  meble z popularnych sieciówek, gdzie upuścisz raz i blat obity, porysowany. Ten blat naprawdę wiele przeszedł z moim dzieckiem, a mimo to nie ma na nim żadnych śladów. Kosz także jest bardzo solidny, trwały i ładnie wykonany. Mój syn na hasło co by tam włożyć, włożył siebie, no przecież jakby inaczej;) on zawsze testuje produkty bardzo "starannie";), a skoro koszyk wytrzymał moje dziecko, to znak że jest bardzo solidny.
Stolik bardzo ładnie się prezentuje, jego skandynawski styl choć wydawać by się mógł zimny, to w otoczeniu puchatych rzeczy bardzo ciekawie wygląda:) My bardzo polubiliśmy z Filipkiem nasz nowy stoliczek. Filipek uwielbia na nim jeść- serio. Choć może nie jest to jego przeznaczenie, to mój syn tak właśnie go wykorzystuje. Kosz pod blatem służyć miał pierwotnie na poduchy, ale mój syn zagarnął sobie stoliczek i wpakował tam wszystkie swoje pluszaki:) Jak dla mnie bardzo dobry pomysł, bo już nie przewalają się na półkach tylko są w jednym miejscu. Stoliczek zdecydowanie spodobał się Filipkowi, a ponieważ będziemy zmieniać łóżko na większe będzie to stoliczek nocny, na lampkę, chusteczki i butelkę z wodą:) Dla nas jest to naprawdę bardzo wielofunkcyjny stolik. Może być stoliczkiem nocnym, może być stoliczkiem do salonu, gdzie położyć można pilot, postawić wazonik z kwiatuszkiem, czy też chustecznik.





Dla mnie bardzo dobry produkt, to co włożymy do koszyka także ma duże znaczenie dla efektu końcowego jaki stworzymy. Jakiś ładny koc, czy poduchy ozdobne dodadzą temu stolikowi wiele elegancji, bo sam w sobie jest elegancki, lecz bardzo skromny , oczywiście moim zdaniem;)

Ja jestem nim po prostu zachwycona, nadaje się do każdego wnętrza i zarówno dla dorosłych , jak i dla dzieci :) Ja polecam Ikeomanię i polecam ten stoliczek:) Zapraszam także na ich Facebooka

8 komentarzy:

  1. Łał rewelacyjny i bardzo praktyczny SUPER

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda slicznie moim by sie takie przydały choc młodszy synek zamiast sie na nim bawić latał by tez z blatem :) ale córci by sie spodobał

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie. Jest prosty ,ale elegancki, tak jak napisałaś taki surowy styl skandynawski.

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne rozwiązanie i przyznam szczerze jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego mi potrzeba, właśnie do pokoju dzieci. Ze schowkiem, a jesli jest wytrzymały to tym bardziej, bo widziałam sporo w różnych sklepach takich stoliczków, ale wszystkie to takie pielinki kruche.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne do pokoju dziecięcego.I stolik i miejsce na przechowywanie a u mnie zabawki wszędzie się walają.Wygląda na nowoczesny,na pewno sprawdzi się w każdym pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger