2/20/2018 03:06:00 PM

Iwniczanka kosmetyki- płyn micelarny oraz odświeżająca mgiełka do twarzy i ciała

Dzisiaj przyszła kolej na 2 kolejne kosmetyki od Iwniczanka. Tym razem są to kosmetyki do twarzy- płyn micelarny oraz odświeżająca mgiełka do twarzy i ciała.



Płyn micelarny to kosmetyk, który używam każdego dnia do przemycia twarzy. To czy dany kosmetyk jest skuteczny można sprawdzić w bardzo prosty sposób, jak zmywa makijaż, to znaczy czy trzeba trzeć, czy kosmetyk sam sobie poradzi z makijażem. Ja w swoim życiu wiele już przetestowałam płynów micelarnych, przeróżnych marek i skład także był za każdym razem inny i pierwszy raz wystarczy przyłożyć płatek i makijaż sam się myje, nie muszę pocierać, przyciskać wacika by go zmyć. Płyn jest bardzo delikatny dla skóry, nie podrażnia jej, nie podrażnia także oczu, co według mnie jest bardzo ważne, bo ostatnio ciągle miałam podrażnione oczy od micelaru, ten jest wyjątkowo łagodny, a po jego użyciu po prostu skóra jest świeża, delikatna i nie lepi się.
Płyn micelarny jest na naturalnych składnikach i na wodach z Uzdrowisk Iwonicz, dzięki czemu jest w pełni bezpieczny dla delikatnej skóry.




Odświeżająca mgiełka do twarzy i ciała, to dopiero super kosmetyk, sprawdzi się w upalne dni, ale także w takie zimowe, kiedy powietrze jest suche i nasza skóra przesusza się od ogrzewania, można psiknąć sobie na twarz czy dekolt i od razu czuje się super świeżość, mgiełka nie niszczy makijażu więc spokojnie można go używać w ciągu dnia, ja używam głównie po wysiłku fizycznym, kiedy na twarzy pojawia się wypiek i skóra potrzebuje schłodzenia, odświeżenia i nawilżenia. Jak dla mnie bardzo dobry, naturalny kosmetyk, oparty na wodzie termalnej z Iwonicza, które odświeżają, łagodzą i nawilżają skórę twarzy i ciała.

Ja polecam Kosmetyki Iwniczanka i zapraszam na ich Facebooka

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam płyny micelarne nie wyobrażam sobie bez nich dnai i zmywanie makijazu . Jedne radą sobie lepiej inne gorzej ale te które sa idealne szukac trzeba ze świeca. Na szczęście nie mam skłonności do podrażnieeń więc więcej płynów mogę stosować

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest rewelacyjny wpis. Uwielbiam czytać właśnie o takich naturalnych kosmetykach. Chętnie bym je poznała. Bez płynu miceralnego nie potrafię się obejść na codzień. Super, że ten który nam pokazałaś nie podrażnia skóry, bo często niestety mam z tym problem. A mgiełka przyda się nie tylko w upalne dni,ale np. W podróży ,by się odświeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam już sobie pielęgnacji bez płynu micelarnego,Tak bardzo polubiłam się z micelami...a mgiełkivteż z przyjemnością goszczą w łazience i chętnie he stosuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze oczyszczona twarz to podstawa w pielęgnacji.Ten płyn miceralny jak widać świetnie się spisuje,jest delikatny a zarazem skuteczny.Mgiełek bardzo rzadko używam ale po tej recenzji muszę po nią sięgnąć.Kosmetyki z Uzdrowiska Iwonicz Zdrój są naturalne,warto po nie sięgnąć.Ps.Oczywiście chodzi o "Iwoniczankę' nie o "iwniczankę" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyn micelarny to u mnie podstawa nie może go zabraknąć :)  Świetna recenzja   :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty płyn micelarny to podstawa u mnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger