2/21/2018 01:29:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Woda toaletowa Full Speed Nitro

Dzisiaj na blogu nowość Avon Polska, nowy zapach męski. Kiedyś mój mąż używał jednego zapachu Full Speed, ale nie pamiętam jak dokładnie się nazywał, pamiętam za to, że bardzo go lubiłam, bo nie "zabijał mnie intensywnością".



Ja lubię jak mój mąż ładnie pachnie, ale nie lubię kiedy ten zapach wypędza mnie z domu, czyli musi być też nie za intensywny.
Nowość od Avon jest idealnym zapachem, ma wszystko to czego oczekiwałam ja i mój mąż. Zapach najbardziej pasuje do panów, którzy lubią adrenalinę, sport, zapach orzeźwiający, a zarazem bardzo ekscytujący.
Po pierwszym użyciu wydawał mi się taki trochę zadziorny, ostrawy, teraz kiedy czuję go na mężu i synu (który koniecznie chciał być jak tata) zdecydowanie jest dla mnie zapachem ciepłym, energicznym i naprawdę bardzo męskim.
Zamknięty w ich typowych, bardzo charakterystycznych flakonach, typowo kojarzących się z full speed.






Zapach jest trwały, mogę to śmiało powiedzieć, po wybryku mojego dziecka z perfumami, bo męża widuję mało i trudno mi byłoby ocenić trwałość, za to mój syn pachniał nimi cały dzień;)  Głównymi nutami zapachowymi są:  różowy pieprz, zmrożony kardamon, wetiwer, żywica balsamiczna. 
Ten zapach naprawdę jest bardzo męski i pokazuje silny, niezależny charakter mężczyzny. Dla mnie idealnie pasuje do mojego męża, który lubi takie orzeźwiające i zarazem energiczne zapachy, które pobudzają zmysły kobiet;) Bynajmniej moje, a o to chodzi ;)
Tak jak już pisałam zapach jest trwały, nie jest duszący, ani nie trzeba obwąchiwać ciała by poczuć zapach, jest naprawdę super. Kolejny raz przekonałam się, że zapach z Avon jest warty uwagi, a co najważniejsze nie kosztuje majątku.



Polecam Wam zapach Full Speed Nitro dla mężczyzn i zapraszam do Karolina Kowalska Avon Polska, to jedyna tak rzetelna i przemiła konsultantka Avon Polska:) 

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam kiedy męskie perfumy są orzeźwiające,ale subtelne i delikatne, tak jak te. Fajnie ze są też trwałe. Jak widać dobre perfumy męskie nie muszą kosztować fortuny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście uwielbiam męskie zapachy ale jak to faceci nie każdy lubi sie psikać. Dobrze wiedzieć jakie zapachy warto kupic dla męskiej częsci rodziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż ma z Avonu 02 i naprawdę super zapach,ja kilka flakoników też mam,w tym mój najulubieńszy Luck :) Zapach,który jest trwały,działa na nasze zmysły,nie dusi czego oczekiwać więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te perfumy kupiłam mężowi pod choinkę ,lubię ten zapach,mężowi też odpowiada i do tego ładny flakoniki...czego chcieć więcej...

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie ten zapach podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger