2/20/2018 10:52:00 AM

Mimulo.pl- Dmuchany rekin do pływania

Dzisiaj opinia o fajnym, moim zdaniem, gadżecie do pływania na lato, dla dzieci, a mianowicie dmuchanym rekin.

Rekina się pompuje, nie chcę mówić w jaki sposób ja pompowałam bo zapomniałam sobie pompki z działki i płuca to prawie wydmuchałam do niego;) Ale to 'wow' z ust syna bezcenne:)





Rekin jest sporych rozmiarów, nadaje się albo do dużych basenów, albo na wody płynące, czyli gdzieś nad morze. My nie testowaliśmy go na wodzie, bo ciągłe choroby uniemożliwiają nam jakikolwiek wyjazd nawet na basen. Ale latem mój syn zachwycał się takim samym delfinkiem u swojej kuzynki, a wiem że jej delfinek już sporo przeszedł prób na różnych wodach i świetnie zdaje egzamin (oczywiście firma ta sama:)). Rekin wykonany jest z mocnego tworzywa, ma 2 uchwyty, rączki, żeby dziecko mogło wspiąć się na jego grzbiet i stabilnie się ich móc przytrzymywać. Rekin jak dla mnie idealny do nauki pływania i dla super zabawy nad wodą, dziecko siedzi bezpieczne na rekinie, który unosi się nad powierzchnią wody.

Jest naprawdę bardzo solidny bo napompowałam go w domu i Filip się całym ciałem rzucał na niego i nie pękł, a mieliśmy latem taki samochodzik napompowywany i właśnie nam pękł, dlatego uważam, że jeśli wytrzymał mojego syna, to wytrzyma wszystko.
Dla mnie to super zabawka nad wodę, bo można się nim bawić i we wodzie i na piasku, dzięki uchwytom nawet najmniejsze dziecko usiedzi dość stabilnie na nim i na pewno będzie miało duuuuużo radochy.



My wybraliśmy czarno-białego rekina, ale są jeszcze inne kolory, widziałam np. błękitnego. Rekin jest naprawdę sporych rozmiarów, dzięki czemu taki 4latek (duży 7latek;)) jak mój syn bez problemu może się na nim wyciągnąć, no może troszkę mu wystają nogi, ale frajdy jest co niemiara.
My już nie możemy się doczekać wakacji, kiedy wypróbujemy naszego rekina na wodzie, bo syn uwielbia szaleć we wodzie, dlatego taki rekin to dopiero będzie atrakcja. Jeśli Wasze dzieci nie lubią standardowych kółek do wody, to polecam delfinka, którego kupić możecie własnie u Mimulo.pl. Gwarancja szybkiej dostawy i miłego kontaktu :)
Zapraszam także na ich Facebooka i polecam zabawki do wody.

5 komentarzy:

  1. Wygląda super w sam raz jako pomocnik do nauki pływania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki przyjaciel do pływania to super sprawa :) Dla moich dzieci będzie w sam raz,dużych rozmiarów,jest dzięki temu stabilny i jak widać nie potrzeba wody by się nim bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie tylko fajny gadżet do zabawy, ale też gwarancja bezpieczeństwo podczas kąpieli dzieci (oczywiście w towarzystwie dorosłego ).Rekin wydaje się być stabilny i tak jak piszesz mega wytrzymały .Posłuży z pewnością podczas nie jednej zabawy w letnie upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przydałby się taki do basenu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger