2/12/2018 02:49:00 PM

Sklep-biustonosze.pl - piżamka damska


Zima to czas kiedy uwielbiam się obabulać na noc, mimo że w domu ciepło, to ja muszę mieć długie spodnie i długi rękaw by zasnąć- serio! 



Mam różne doświadczenia z piżamami, jedne lepsze, drugie gorsze, ale ta piżamka to mój ideał. Jest bardzo wygodna i funkcjonalna. Ma kieszonki w spodniach to jest to czego zazwyczaj mi brakuje w piżamie, bo ja lubię mieć chusteczkę do nosa w zasięgu ręki, w kieszonce, żeby nie szukać. Drugi duży plus ściągacze nogawek. Mam bardzo podobna piżamę do tej, ale ma proste nogawki, bez ściągaczy i jak chodzę, to mi przeszkadza takie plątanie się nogawek wkoło nóg, a tutaj mam ściągacz i ładnie trzymają się nogi, nie zwijają podczas snu i nie trzeba skarpetek naciągać na noc;) Spodnie wykonane są z miękkiej, niezbyt grubej, ale bardzo wytrzymałej na wszelkie moje próby szarpania, rozpychania flanelki. Naprawdę bardzo miła, delikatna w dotyku, co więcej nie kurczy się po praniu, ogólnie nic złego po praniu nie zauważyłam by się stało, nie zmechaciła się, nie straciła kolorków, nadal jest bardzo miła w dotyku.
Góra, czyli bluzka jest z szarej bawełny, również miękka i bardzo wygodna. W rękawki ma wszyte gumeczki ściągające, więc jak idę spać nie budzę się już bo rękaw się zwinął i uwiera. Koszulka posiada gumową aplikacje, która przedstawia kwiat. Po praniu zarówno z koszulką, jak i z jej aplikacją nic złego się nie stało. Nadal wygląda jak nowa:) Jest bardzo wygodna i przewiewna, to znaczy, wiecie jak jest zimą, grzejniki odkręcone, pod kołdrą jeszcze bardziej ciepło i człowiek się poci, ale nie w tej piżamie, bo jest bawełniana i przewiewna i świetnie przepuszcza powietrze, dzięki czemu wstaję rano i po prostu jestem wypoczęta:)






Piżamka jest naprawdę fajna, do tego jej kobiece kolorki, połączenie różu i szarości, jak dla mnie idealne. Jest ciepła, choć przepuszcza powietrze i wydawałoby się że na dłuższą metę siedzenie po kąpieli w niej np. przed komputerem nie da ciepła i że się zmarznie, a ja właśnie pisze dla Was ten wpis, w nocy (mamy 1 w nocy, bo to kolejna z kilku które produkuję dla Was- tak zawsze pisze po nocach, żeby w dzień moje dziecko miało mamę:)) i jest mi cieplutko, bez dodatkowych kamizelek czy sweterków na piżamkę.
Lubię takie piżamy i polecam sklep-biustonosze.pl, bo znajdziecie tam nie tylko bieliznę typu biustonosz, czy majteczki, ale także bardzo duży wybór piżam, a piżamki są najwyższej jakości:)



Poleca, polecam i raz jeszcze polecam i zapraszam także do odwiedzenia sklepu na Facebooku

5 komentarzy:

  1. Wygląda ślicznie chociaż ja jestem przeciwniczka piżam wole koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze - Super kolorystyka.Róż i szarości idealnie do siebie pasują,po drugie dobra jakość...super na zimowe chłodne noce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ślicznie lubie takie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda ale jeszcze lepiej,że jej jakość jest bez zarzutu.Ja w zimie tylko śpię w "długiej" piżamce :) Spodnie w kratę,fajna aplikacja na bluzce,wygodnie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna piżamka. Też lubię zwłaszcza zimą spać w "długiej piżamie ", bo jestem zmarźluchem. Podoba mi się połączenie szarości i różu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger