3/16/2018 03:42:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Balsamy Eve Alluring oraz Eve Confidence

Ostatnimi czasu poznaję sporo nowości Avon, a wszystko za sprawą Karoliny:)  Tym razem przygotowałam dla Was wpis o dwóch balsamach perfumowanych od Avon.
Który moim zdaniem jest ładniejszy? Zaraz się dowiecie.
Eve Alluring i Eve Confidence to dwa nowe zapachy marki Avon, Perfumki też Wam opisze ale nieco później, dzisiaj są balsamy:)
Przyznaję się, że tylko raz w życiu miałam perfumowany balsam do ciała Avon i nie pamiętałam już jak potrafią być piękne, jeśli o zapach chodzi. Balsamy bardzo szybko się wchłaniają, nie ma znaczenia czy na lekko wilgotną skórę je nałożymy, czy na zupełnie suchą. Ja zawsze stosuje je na dobranoc i nie muszę czekać żeby założyć piżamkę. Balsamy bardzo dobrze się wchłaniają, nei pozostawiają na skórze tłustego filmu. Zaraz po użyciu skóra staje się miękka i przynajmniej w moim przypadku odczuwam spore nawilżenie skóry, przestaje być napięta . A do tego pięknie pachnie zapachem perfum Eve Alluring bądź Eve Confidence. 




Balsam jest bardzo wydajny, mimo że przyzwyczaiłam się do tych wielkich opakowań balsamów, te mają po 150 ml, to używam ich od 3 tygodni i nadal jest ich więcej niż 80 %.
Długo porównywałam sobie zapachy balsamów i nie wiedziałam, który z nich bardziej mi się podoba, ale ostatecznie wybrałam Eve Alluring, jest dla mnie bardziej zmysłowy. Zarówno Eve Confidence jak i Eve Alluring to zapachy orientalno-drzewne, z tą różnicą, ze Eve Confidence zawiera jeszcze waniliowe nuty, a Alluring owocowe nuty i moje ukochane piżmo. To chyba właśnie piżmo sprawia, ze Eve Alluring wygrywa jeśli o zapach chodzi:)
Zapach balsamu na ciele utrzymuje się dość długo, dlatego polecam go dla wzmocnienia zapachu np. przed wyjściem na imprezę. Bo używając balsamu i perfum Eve Alluring lub Eve Confidence na pewno sprawimy, że zapach będzie bardziej wyczuwalny i trwalszy. 





Ja polecam Wam oba, z naciskiem że bardziej polecam Alluring:)
I jeśli planujecie zakupy w Avon, to polecam Karolina Kowalska Avon Polska, bardzo miła i fachowo doradzająca osoba:)

3 komentarze:

  1. chyba sie skuszę na nie jak mi sie zapasik starych skończy . Oststnio szukam idealnego balsamu dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam takie perfumowane balsamy z Avon. Muszę przy zamówieniu pomyśleć nad zakupem

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dawno takiego balsamu nie używałam.Jeśli dobrze nawilża,jest wydajny,obłędnie pachnie to czego chcieć więcej :) Dobrze,że współgra z perfumami,można poszaleć na imprezie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger