3/16/2018 04:13:00 PM

Kreatywne Tworki Wiolki- Stroik Wielkanocny

Wielkanoc coraz bliżej i o ile na Boże Narodzenie przystrojeń stołu czy domu mamy ogrom, to jednak wciąż jakiś niedosyt pozostaje przy Wielkanocy, że tak mało strojnie wyglądają nasze domu. Oczywiście uroku dodają żonkile, tulipany czy kolorowe jaja i rzeżucha z żółtymi kurczaczkami, ale dzisiaj chciałam pokazać Wam jakie cuda tworzy Pani Wiola. Myślę, ze to znakomity pomysł na piękną ozdobę na stół czy półkę w salonie.  





Wielkanocne  drzewko to chyba najpiękniejsza dekoracja Wielkanocna. Dwa jajka w dwóch rozmiarach w czerwono-złotych barwach, do tego piękne żółte kwiatuszki wykonane ze wstążeczek, ozdobny, krzywy pień drzewka, i biała doniczka, w której umieszczone zostały kurczaczki, do tego dodatki piórek i wszystko razem tworzy naprawdę niesamowicie klimatyczny stroik, idealny na Wielkanoc:)
Stroik jest wykonany bardzo starannie, z dbałością o najmniejszy szczegół, szczególik. Stroik świetnie prezentuje się na półce i na stole, będzie idealnym dodatkiem na świątecznym stole.
Ja mam Wielkanocne drzewko, a moja mama wylicytowała na bazarku charytatywnym stroik typowo na stół. Stroik na korze z jajem i baranem, którego pokochały dzieci, za jego miękkość:) Zarówno mój jak i mojej mamy stroik wykonane są bardzo, naprawdę bardzo starannie, widać, że tworzone były z pasją, a nie wyłącznie dla zysku, jak widzę niektórzy na siłę próbują tworzyć.
Stroiki są lekkie, ale bardzo stabilne jeśli chodzi o drzewko, bo stroik na korze to wiadomo, że go żadna siła nie przewróci;)
Co jeszcze ważne bez obaw możecie zamawiać u Pani Wioli wszelakie inne ozdoby, jeśli balibyście o wysyłkę, to mam za sobą odbiór 2 paczek od Pani Wioli obie bardzo solidnie i starannie zabezpieczone, nie miało prawa nic się uszkodzić:) 







Zobaczcie sami jakie piękne jest to drzewko Wielkanocne i z przodu i z tyłu tak samo piękne, więc bez obaw można stawiać na środku stołu, bo z każdej strony kto spojrzy zobaczy tylko idealnie wykonany stroik, ile to trzeba czasu i cierpliwości to tylko Pani Wiola wie, ale przyznać jej trzeba, ze ma niesamowity talent . Ja się po prostu zakochałam w tym stroiku, póki co stoi jeszcze w folijce, żeby się nie kurzył bo przecież do Wielkanocy jeszcze troszkę jest , ale na święta na pewno wyjmę go z folii, żeby każdy mógł podziwiać w pełnej okrasie to dzieło sztuki:)

A ja Wam polecam z czystym sercem Kreatywne Tworki Wiolki, bo znajdziecie tam nie tylko stroiki świąteczne, ale także wyjątkowe pamiątki z okazji Komunii Świętej (a okres komunijny już lada chwila) , storczyki wykonane ręcznie, piękne kompozycje, stroiki na każdy dzień. Każdy znajdzie coś dla siebie:) Ja polecam:)

4 komentarze:

  1. Wygląda slicznie az mi siez achciało taki mięć :) Szkoda tylko że nie mam gdzie postawić a synek jest z tych dzieci co wszystko potrafią zepsuc

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stroik wielkanocny. Podziwiam zawsze talent takich osób, które z pasją podchodzą do tego co robią .

    OdpowiedzUsuń
  3. To istne arcydzieło :) Widać,że ktoś ma rękę do tworzenia,starannie wykonuje,jest to bardzo estetyczne i pomysłowe :) Fajnie,że można wylicytować i pomóc na cele charytatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda a Pani Wiola ma cuda na swojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger