3/06/2018 02:59:00 PM

Tarka i miarka- Teflonowa tortownica

Dzisiaj chciałabym wam pokazać teflonową tortownice od Tarka i miarka. Wstyd się przyznać, ale jakoś tak wyszło, ze nie miałam w domu tortownicy, bo i nie piekę ciast (nikt nie je), ale są pewne dwa ciasta, które chętnie jemy, a bez tortownicy zrobić ich nie potrafię- blok czekoladowy i sernik na zimno.

No a teraz na Wielkanoc obowiązkowo wykorzystam tortownicę do wypieku baby, bo ma dodatkowy, wymienny spód, który idealnie do baby się nadaje:)



Teflonowa tortownica jest dużo fajniejsza od takiej zwykłej stalowej i na pewno niebo lepsza od silikonowej . Tortownica teflonowa nie przywiera. Zrobiłam w niej blok czekoladowy, pamiętam jak robiłam go z mamą, w jej tortownicy, zawsze musiała być wysmarowana tłuszczem inaczej nawet otworzyć się nie chciała, z teflonową tortownica nie mam tego problemu. Przyznam się bez bicia, że nawet zapomniałam posmarować tłuszczem nie że celowo pominęłam ten etap, ale nie było to w ogóle potrzebne, bo moje ciasto nie przykleiło się do teflonu i ładnie odeszło od brzegów.
Tortownica bardzo łatwo się otwiera i zamyka, ale nie zrobi tego bez naszej pomocy. Jest bardzo leciutka i bardzo podoba mi się ten wymienny spód . Dzięki temu mogę zrobić i babkę i ciasto szpinakowe i tort i sernik na zimno i blok czekoladowy i inne ciasta. Bardzo dobrze się wypieka w tej teflonowej formie, dużym plusem jest to, że nie zajdzie nam forma, bo te stalowe mają dziwną fakturę, w której ciągle coś się zbiera, nawet jak dokładnie czyścimy po po kilku użyciach ciemniej. Teflonowa tortownica jest gładka i łatwo się ją myje.




Mnie osobiście bardzo przypadła do gustu i przekonała mnie, że warto wymienić swoje blachy na teflonowe, bo jest dużo przyjemniej na nich piec i choć są delikatne, bo łatwo się rysują to o niebo wygodniejsze od zwykłych stalowych.
Ja polecam Wam zakupy u Tarka i miarka  oraz zapraszam do nich na Facebooka

3 komentarze:

  1. Cos dla mnie ja zwykle korzystam z papieru do pieczenia ale nie w kazdej się da jak w takiej go uzyć a samrowania nie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też rzadko cokolwiek piekę. Ale taka tortownica i forma do baby ,czyli 2w1 by mi się przydała .

    OdpowiedzUsuń
  3. Swojej tortownicy nie mam,pożyczam od mamusi :) Niedawno poznałam to miejsce-TarkaiMiarka jest tam ogromny wybór akcesoriów kuchennych.Ta tortownica jak widać jest godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger