3/14/2018 05:22:00 PM

Twoje Źródło Urody- Cosnature cz.2

Dzisiaj kolej na dwa kolejne produkty w ramach współpracy z Twoim Źródłem Urody. Tym razem testowałam naturalny, aromatyczny migdałowo-kokosowy olejek do pielęgnacji ciała oraz naturalny dezodorant w sprayu limonka i mięta.
 




Zacznę może od dezodorantu w sprayu limona i mięta, to bardzo fajny, naturalny dezodorant, który szybko i skutecznie odświeża ciało. Jego zapach mięty i limonki jest bardzo świeży, lekki i naprawdę powoduje że w kilka sekund na nowo zyskuje pewność siebie, nawet podczas wykonywania, mocno wyciskających ze mnie energię i pot, prac. Dezodorant posiada atomizer, dla mnie to trochę średnia forma, bo schnie dość długo, nie ma tego komfortu że psikamy się i od razu zakładamy koszulę, trzeba poczekać, bo inaczej na ubraniu powstaną mokre plamy. Za to zapach jest bardzo atrakcyjny i bardzo przeze mnie polecany jeśli o dezodorant chodzi, bo odświeża ciało i nie podrażnia go. Nie plami ubrań, nawet jeśli zrobi mokrą plamę;) Ale warto odczekać zanim założymy ciucha na siebie po aplikacji dezodorantu na ciało.






Drugi kosmetyk, czyli olejek do pielęgnacji ciała migdałowo-kokosowy, super sprawdza się zaraz po kąpieli, jeszcze na wilgotne ciało. Wtedy też najlepiej się wchłania, pozostawiając piękny migdałowo-kokosowy zapach na ciele, który moim zdaniem jest po prostu obłędny, ja po prostu go pokochałam. Do tego olejek fajnie pielęgnuje skórę, nadaje jej miękkości, blasku. Świetnie sprawdza się po goleniu, zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Ja zawsze po goleniu nóg go używam, bo najczęściej wtedy mam i skórę podrażnioną i bardzo suchą, a dzięki olejkowi te dolegliwości całkowicie zniknęły. Nie polecam używać na suchą skórę, bo jak to olejek niestety bardzo długo się wtedy wchłania, zupełnie inaczej niż na delikatnie wilgotną skórę kładąc. Dodałabym my tylko jakąś fajniejsza aplikację, np. atomizer jak w przypadku dezodorantu i byłby idealny, bo czasami zdarza mi się że za dużo go wyleję na dłoń przy obecnej aplikacji, niestety nie ma ona żadnego ograniczenia poza nami samymi;)



Bardzo polubiłam te naturalne kosmetyki Cosnature i chętnie sięgnę po kolejne, dlatego polecam Wam zakup kosmetyków tej marki, a znajdziecie je w Hebe, Aptekach DOZ, Aptekach Cefarm , a także w  drogeriach Eko.

4 komentarze:

  1. ciekawe zwłaszcza ten olejek :0 przydałby mi sie . Co do dezodorantu to musiała bym pamiętac o tym że nie od razu da sie ubrac ale ciekawi mnie taka forma

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zapach dezodorantu...taki odświeżający jak lubię,a olejek o zapachu kokosowo-migdałowym brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dezodorant w takim wydaniu to bardzo zachęca do wypróbowania : ) Nie lubię olejków właśnie przez tą tłustość i to,że długo się wchłaniają.Może kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu dezodoranty do ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger