3/12/2018 05:56:00 PM

Vip Cosmetics- Aktywny szampon z kofeiną

Czas i na pierwszą opinię o jednym z produktów Vip Cosmetics. Od razu napiszę, że po raz pierwszy mam z nimi styczność właśnie teraz, podczas testowania, ale bardzo się ciesze że je poznałam.
Zwłaszcza szampon, który dla mnie jest idealny. Bardzo go polubiła, bo jest taki świeży, po każdym umyciu głowy po prostu czuję, że naprawdę ją umyłam, włosy są lekkie, świeże, a skóra głowy czysta. Ja czuje jakbym miała taki chłód na głowie, jakby ktoś ze mnie zdjął dosłownie zdjął czapkę, nie żartuje. Moje włosy bardzo szybko się przetłuszczają, a już teraz kiedy czapki się nosi, moje włosy nie dość że się przetłuszczają to były matowe, łamliwe i wypadały na potęgę. Używam szamponu regularnie, już nie codziennie, a co drugi dzień, bo włosy przestały się tak na potęgę przetłuszczać i mogę sobie pozwolić na umycie włosów co drugi dzień . Włosy tak jak wspomniałam są lekkie, ale nie puszą się, ładnie się błyszczą, pomimo, że ostatnio były matowe i przede wszystkim dużo mniej ich wypada, a to mnie cieszy najbardziej.



Najpierw walczyłam z wypadaniem po ciąży, więc kiedy wreszcie zabrały się do odrastania okres zimowy nie może przekreślić ich szansy;)

Szampon ma kolor niebieski i pachnie jak dla mnie mentolem, przynajmniej kiedy nakładam go na włosy mam uczucie takiego chłodu , właśnie takiego jak powoduje mentol.

Szampon jest naprawdę dobry, bo nie ma w swoim skaldzie żadnych SLESów i SLSów, nie obciąża więc włosów. Zawiera za to kofeinę, proteiny drożdży allantoline oraz witaminy  B3, B5, B6 i H, które chronią skórę głowy.




Ja polecam go wszystkim tym, którzy mają problem z wypadającymi i przetłuszczającymi się włosami, bo szampon jest świetny. Zapraszam do Vip Cosmetics oraz na ich Facebooka

6 komentarzy:

  1. Hm dobrze wiedziec co kupić a dobry szampon to faktycznie podstawa , chociaz ja myje co 2 dzień włosy w zalezności od szamponu to albo mus albo przyzwyczajenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO ciekawy kosmetyk,Pora go poznać,też mam problem z wypadającymi i przetłuszczającymi się włosami

    OdpowiedzUsuń
  3. To musi być świetny kosmetyk. Ma naturalny skład, fajnie oczyszcza i daje jakby uczucie chłodzenia, ułatwia rozczesywanie .Super 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile kofeina jest mi dobrze znana to nie pomyślałabym,że może znaleźć się w szamponie do włosów.Widzę,że szampon ma bardzo dobry skład i nie obciąża włosów a to dla mnie najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie mam SLS-ów. Skład, druga pozycja. Tak na prawdę szampon wart jest może 1/10 ceny sugerowanej na opakowaniu...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger