3/01/2018 11:20:00 AM

Wydawnictwo TADAM- Wszystkie psoty Ancyklopka

Kto ma w domu Łobuziaka, temu polecamy książkę wydawnictwa Tadam. Ancyklopek to wypisz wymaluj mój syn;)
Książeczka wydana z twardymi, kartonowymi stronicam i pięknymi, wielokolorowymi, choć troszkę mrocznymi ilustracjami. Mroczymi, bo sporo tu czerni, ale rysunki wywołują uśmiech na twarzy. Tekstu może nie ma za wiele, ale ileż w nim prawdy i ile śmiechów hehów wywołały. Nawet mój syn potrafił podejść do książki ze sporym dystansem do swoich czynów i śmiał się razem z matką.




Ancyklopek to Łobuziak, jak wielu chłopców, tu skacze, tam krzyczy, tu pomazał ściany, a tam coś spsocił.
Książeczka przeznaczona jest dla dzieci od pierwszego roku życia, tekstu więc jest mało, ale nastawiony jest on na percepcje słuchową dziecka, a więc tekst krótki, zabawny, rymowany. Niekoniecznie zgadzam się z opinią, że książeczka dla dzieci od roku do 2 lat, bo mój syn jako 4,5 latek po prostu się w niej zakochał, chyba dlatego że odnajduje w niej samego siebie, swoje odbicie. Ale dzięki tej książeczce mój syn zaczął pytać mnie czy coś źle robi, czyli postęp edukacyjny następuje;)






Książeczkę czyta się szybko i jest przy niej masę radości, dlatego zdecydowanie ją polecam dla Waszych pociech.
Zapraszam do Wydawnictwa TADAM oraz na ich Facebooka

5 komentarzy:

  1. To Książka która wniesie trochę humoru i uśmiechu. Bardzo fajna. Każde dziecko czasami jest takim łobuziakiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam łobuziaka razy dwa ;) Książka jest bardzo przejrzysta choć dużo się na obrazeczkach dzieje :) Ta książka to przełamanie rutyny,nie ma tu bardzo kolorowych stron jak to wypada na małe dzieci ale to przyciąga :) Książka i dla malucha i nieco starszego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śuper książeczka , humor i smiech to coś co dla dzieci jest dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super edukacyjna ksiazeczka ☺ Takie super sie sprawdzaja u dzieci,bo dostrzegaja niektore swoje zachowania u bohatera i ucza sie,ktore postepowanie jest dobre,a ktore nie..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger