4/24/2018 08:30:00 PM

Faberlic Uroda- ALATAU perfumy

Już sama ich nazwa wiele o nich mówi. Wiecie co to takie Ałatau? Jestem pewna, że ktoś z Was na pewno zna opis, ba może nawet widział to miejsce. Otóż Ałatau to miejsce chronione, nazwane najpiękniejszym miejscem, gdzie w dolinach rosną piękne, smukłe jodły, latem alpejskie łąki pokryte są przeróżnymi kwiatami, a wierzchołki gór skryte są pod wiecznym śniegiem. Czy potraficie sobie to wyobrazić? Stanąć tam pośrodku gdzieś na tej alpejskiej łące u podnóża gór ? Jaki zapach przywołuje Wam wyobraźnia? Lekki, rześki, świeży, leśny, kwiatowy i lekko mroźny czyż nie? I właśnie taki zapach prezentuje Alatau od Faberlic. Świeży, rześki, górski, z kwiecistymi akcentami fiołka, hiacyntu czy konwalii , z zapachem iglaków, mchu, górskiego potoku .




Ten zapach po prostu sprawia, że osoby takie jak ja, kochające góry czują pełen relaks. Ten zapach sprawia, że każdy mój dzień jest piękny. Nie jest to mój ulubiony zapach, bo jak wiecie ja kocham słodkości, ale to on otworzył mi oczy na świat perfum. Cały czas trzymam się tych słodkości, pudrowych akcentów i omijały mnie takie cudowne zapachy, które wywołują u mnie pobudzenie chyba wszystkich możliwych zmysłów.
Flakonik jest bardzo prosty, skromny, a skrywa naprawdę świetny zapach, zapach który oczywiście ma piżmo w swoich nutach zapachowych, a to oznacza, że jest piękny:)
Zapach jest trwałym, wytrzymuje, to znaczy ja go wyczuwam przed około 5 godzin, więc moim zdaniem długo.
Zapach nie jest podobny do żadnego znanego mi innego perfumu, dlatego jest też dla mnie niepowtarzalnym i oryginalnym.
Pojemność flakonu to 50 ml, ale perfumy są bardzo intensywne, choć zarazem delikatnie, co nie zmienia faktu, że nie trzeba ich na siebie wylewać niezliczonej ilości, starczą na długi czas.




Mnie osobiście urzekły tą ich niepowtarzalną kompozycją zapachową, dlatego bardzo Wam polecam i zachęcam do zakupów na stronie Faberlic Uroda, Pani zajmująca się tą stroną jest przemiłą i niezwykle kompetentną osobą i na pewno każdemu świetnie doradzi:)

6 komentarzy:

  1. :) zapisuje na liste polecanych perfum :) Osobiście własnei lubie takie , któe są oryginalne nie takie jak wszsytkie. I o dobre perfumy cięzko

    OdpowiedzUsuń
  2. Opinia fajna zachecajaca do zakupu ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja. Właśnie takie lekkie, świeże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilona Rączkowiak24 maja 2018 00:23

    Witam też jest to jedna z moich ulubionych wód z Faberlic.Idealna na lato...Jako konsultant i lider mogę śmiało stwierdzić że dobrze sie sprzedaje..

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne są...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger