2/03/2015 01:45:00 PM

Galca- Naturalna kawa rozpuszczalna granulowana

Dzisiaj przedstawię Wam niezły sposób na pobudkę:) otrzymałam ją od :


Naturalna kawa rozpuszczalna granulowana Galca stawia na nogi już od pierwszego łyka. Niezwykle smaczna, przepiękny aromat 
i bardzo mocna to jej główne atuty. Ale zacznijmy od początku.
Kawa Galca to kawa ukraińska, która naprawdę postawi na nogi każdego.
Tak wygląda opakowanie kawy:

 
Ja otrzymałam kawę 100g w oryginalnym ukraińskim języku, dlatego chcę pokazać Wam oba opakowania.  
 




Pierwszą kawę zrobiłam sobie tak jak zawsze 2 łyżeczki kawy, pół szklanki wrzątku i reszta mleka. Już po zalaniu kawy aromat unosił się po całym domu- intensywny, mocny i niezwykle pobudzający.
Po jednym łyku kawy (z 2 łyżeczek) już wiedziałam nie dam rady pić, bo jest tak mocna. Zdziwiłam się bardzo bo te nasze sklepowe kawy nieraz sypię i 3 łyżeczki i nie czuć różnicy, kawa Galca jest naprawdę mocna. zrobiłam sobie więc druga kawę już z jednej łyżeczki i mimo iż z jednej nadal była mocna, intensywna a smak mleka nie był wyczuwalny w kawie.
jestem naprawdę bardzo mile zaskoczona jej intensywnym smakiem i aromatem. Nareszcie mogę wypić kawę i się po prostu obudzić,a nie pić kolejne kawy i narzekać, że chce mi się spać.

 
Kawa jest wygodnie zamykana, dzięki czemu nie ma szans by wywietrzała, a zapachem przypomina mi bardziej kawę sypaną , niż kawy rozpuszczalne (te nasze sklepowe). Dopiero po zrobieniu tych dwóch kaw doczytałam, że zaleca się 1 do 2 łyżeczek na 150 ml wody stąd tez jej intensywny smak, no ale przecież i na opakowaniach innych kaw rozpuszczalnych jest coś takiego napisane, a wcale się to nie sprawdza. 

Naturalna kawa rozpuszczalna granulowana szybko rozpuszcza się w wodzie, nie pozostawia żadnych osadów, nie mam problemu 
z domyciem białych filiżanek, co niestety zdarzało mi się nie raz 
z innymi rozpuszczalnymi kawami.
Kawa Galca to połączenie ziaren kawy palone z kawą zieloną, stąd pewnie ten intensywny aromat i smak. Jest przepyszna i stanowi miły początek każdego dnia.

Polecam Wam gorąco zapoznać się z ofertą dystrybutora kawy Galca w Polsce Polorama oraz zapraszam do polubienia FB

8 komentarzy:

  1. z
    ochota zapoznam sie z ich oferta lubie kawke ktora postawi mnie na nogi
    glownie po nieprzespanej nocy .malo sie spotyka tak dobrych kaw u nas w
    sklepach chyba ze sa one orginalne

    OdpowiedzUsuń
  2. rzadko pije kawe rozpuszczalna, bardziej sypka ;) kawa rozpuszczalna widac,intensywny smak i aromat chertnie sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem zwolennikiem kawy rozpuszczalnej ale nowość to i spróbowałabym Ale bez mleka i cukru wtedy czuję smak kawy i tylko kawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mocną, rozpuszczalną kawę więc znalazłaś idealną dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piję rzadko kawę ale tej chętnie spróbuję.Widać,że idealna w smaku i do tego te granulki.Wcześniej się z taką nie spotkałam.Praktyczne opakowanie i lepsze od tych słoiczków bo właściwie nie płacimy za opakowanie.Chętnie i ja przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem smakoszem kawy ale zwykłej.Czy ta by mi przypadła do gustu o tym zadecyduje czy ten smak mi się spodoba.Czasami piję kawę rozpuszczalną w pracy i czytając,że jest mocna to przekonuje mnie do jej zakupienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie,
    Chciałabym zaprosić Cię do fajnego fotograficznego MEGA konkursu urodzinowego gdzie do wygrania aż 161 nagród dla dzieciaków i rodziców :) Nagrody są przeróżne, od ubranek, poprzez pościele, kołderki, poduszeczki, zabawki, bajki, gry, ksiązeczki, na różnych gadżetach kończąc :) Zasady są niezwykle proste i w łatwy sposób można zdobyć fajne nagrody :)

    Nie chce nadużywać gościnności i nie będę wklejała tutaj linków. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to serdecznie zapraszam na mój profil, tam znajduje się blog "Babylandia". Banerek jest na pasku bocznym. Klikając w niego traficie na tą fotograficzną zabawę :)

    Od razu chcialabym bardzo przeprosić za tą autopromocję. Wiem, że wiele osób ma czegoś takiego po dziurki w nosie, jeszcze więcej z pewnością uważa to za brak wychowania czy też szacunku. Ja z całą pewnością mam w zamierze jedynie poinformowanie choć grupki ludzi o tej zabawie. Uwielbiamy zdjęcia, dlatego im więcej zgłoszeń tym zdecydowanie weselej :) Wiele osób dziękuję mi za informacje, ponieważ inaczej nie mieliby pojęcia, że coś takiego jest organizowane. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie tak samo :) W razie czego proszę usunąć to zaproszenie... Jeszcze raz przepraszam...

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, kawa rano to piękna sprawa:) Sklep internetowy https://www.cafesilesia.pl/pol_m_KAWA_WSZYSTKIE-MARKI_KAWA-COFFEE-PROFICIENCY-187.html taką mi własnie zapewnia codziennie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger