2/04/2019 02:53:00 PM

Revers Cosmetics- Baza pod makijaż


Jakiś czas temu otrzymałam do testu 3 bazy pod makijaż:

*Silikonowa baza pod makijaż

Mineral Perfect Silicone Make-up Base
*Rozświetlająca baza pod makijaż MINERAL ILLUMINATING MAKE-UP BASE
*Korygująca baza pod makijaż MINERAL CORRECTING MAKE-UP BASE


Po wypróbowaniu wszystkich 3 muszę powiedzieć, że najlepiej się mi ich używa razem. Nie, nie kładę 3 warstw absolutnie nie, tylko miejscami kładę bazę jedną, a miejscami drugą i trzecią.
Miałam wybrać jedną, ale nie umiem zdecydować, która jest najlepsza według mnie, dlatego wybieram wszystkie trzy:)
Silikonowa baza bardzo fajnie sprawdza się na co dzień, kiedy wstaję i mam 15 minut na szybki makijaż, to właśnie po nią sięgam, najpierw baza później korektor i puder i cera wygląda na gładką, aksamitną.
Jeśli mam więcej czasu to wtedy używam także dwóch pozostałych baz- korygującą na cienie pod oczami i rozświetlającą kładę by rozświetlić wiadome partie twarzy.
Bardzo podoba mi się korygująca baza, pod względem własnie ukrycia moich cieni- sińcy pod oczami. Bardzo pomaga, jest kolory zielonego więc działa też korygująco na wszelkie czerwone krosty na twarzy, na naczynka i na cienie pod oczami. Ja mam problem jedynie z cieniami ostatnio więc generalnie bardzo polubiłam używanie korygującej bazy.
Baza rozświetlająca zastępuje rozświetlacz, jest dużo trwalsza, bo dajemy ją pod makijaż, więc się nie ściera, nie rozmazuje, a tym samym nasza promienna twarz jest cały czas taka sama, nawet jeśli przez cały dzień się możemy narazić na ścieranie makijażu.



Bazy bardzo łatwo się rozprowadzają, nie pozostawiają żadnych smug na twarzy. Są bardzo dobre pod makijaż, przedłużają jego trwałość, wygładzają cerę, ukrywają mniejsze zmarszczki i niedoskonałości. Nie spływają nawet pod wpływem ciepła, nie rolują się co jest dużym plusem. Są bardzo fajne jeśli o konsystencje chodzi, tak naprawdę nakładając je mam wrażenie, że nakładam krem do twarzy, szybko, równomiernie się rozprowadza i nie pozostawia bruzd nadmiaru bazy. Ja bardzo polubiłam te bazy także za ich delikatność dla cery. Wiadomo kosmetyki wysuszają, ale także wywołują alergie skórne, o czym ja długi czas mogłam się przekonać na sobie, tłumacząc że to jeszcze są pozostałości trądziku itd. I wiecie co odkąd zaczęłam uważnie stosować kosmetyki czy to do pielęgnacji, czy kolorówkę nie mam już tego problemu. Trochę się obawiałam używać baz, ale są one naprawdę bardzo delikatne dla skóry i nie podrażniają jej w żaden sposób, używałam ich dobre 2 tygodnie jak nie dłużej i wiem, że uczulenia po nich nie dostane, dlatego jeśli szukacie fajnych, lekkich baz, nie takich co tworzą efekt maski na twarzy, ale z naturalnym lookiem to zdecydowanie polecam Wam te od Revers Cosmetics

2 komentarze:

  1. Dobrze wiedziec o takich bazach. I w sumie sama mam p[roblem z trądzikiem ale nei sa dziłam ze mozna go powiązać z kosmetykami, bo w sumie mam go czy bez nich czy z nimi (w lato rzadko sie maluje na codzień )

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bazę rozświetlającą ( no bo jaką i inną jak ja uwielbiam błysk ) i jestem nią bardzo mile zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger