2/25/2019 11:48:00 AM

Wydawnictwo Media Service Zawada- Psi Patrol. Filmowe opowieści. Pieski i statek widmo

W domu mam małego fana Psiego Patrolu, ksiązki, gazetki i wszelkie zabawki kolekcjonuje jak mało kto;) Dlatego tak bardzo ucieszył się z nowej książki Wydawnictwa Media Service Zawada. 




Książka z dodatkiem, w postaci DVD to niewątpliwy rarytas dla mojego małego fana psiej załogi.
Książeczka mała, kwadratowa, w twardej oprawie, która na pewno przedłuży jej żywotność ;) Ilustracje w książce bardzo kolorowe, wprost wyjęte ze scen filmowych bajki.
Opowiadanie jest oczywiście bardzo ciekawe, wciąga i małych i starszych czytelników. Jak zawsze psia załoga ma pełne łapki roboty. Historyjka zaciekawia, wzbudza lekki dreszczyk emocji i na koniec bawi.
Opowiada o tym jak na statku zaczynają dziać się dziwne rzeczy, o które podejrzewa się widma/duchu. Psi Patrol jednak szybko i bez strachu udowadnia, że wszystko co się działo to sprawka kurki, kotki i morsa:)




Książeczkę czytaliśmy już chyba 15 razy i mój wielki fan nadal chce jej słuchać, przegląda po kilka razy dziennie ilustracje i głośno się śmieje, kiedy przypomina sobie scenki.
Do książki dołączono DVD z tą samą bajką, dlatego dziecko może oglądać książkę i słuchać bajki z płyty, może także obejrzeć ten niezwykły odcinek psich przygód.

Dla mnie bardzo fajny pomysł z dołączeniem DVD do książki, mój syn uwielbia oglądać psie przygody, a ta ten odcinek akurat w tv nie widzieliśmy dlatego był to niezwykle ciekawy seans dla mojego dziecka. Książeczka kolorowa, bogato ilustrowana i z przezabawną historyjką, nie ma chyba nic ciekawszego dla dziecka.
Ja polecam książkę i zapraszam do odwiedzenie strony Wydawnictwa Media Service Zawada .  

2 komentarze:

  1. Fajna ksiązeczka mój takze lubi psi patrol może az takim fanem nie jeste ale taka ksiażeczak z płytą by mu do gustu przypadała

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jest taka książeczka z dodatkiem. I w jednym produkcie mamy dwie możliwości spędzenia czasu z dzieckiem - i przy filmie i przy czytaniu ksiązki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger