1/03/2019 11:57:00 AM

Egmont- Roblox. Encyklopedia postaci

Kiedy zobaczyłam zapowiedź tej książki pomyślałam, że mój syn bardzo się ucieszy, bo mimo iż nie mamy pojęcia o całości Robloxa, to poznawanie postaci podobnych do Lego to nie lada gratka dla mojego 5latka.
Nie pomyliłam się, otworzyłam paczkę i mój syn od razu wyrwał mi z rąk tę nowość, ekscytacja nią trwa już ponad 3 tygodnie, miałam ogromny problem żeby zrobić jej zdjęcia do recenzji, ale nareszcie się udało.





Książka Roblox. Encyklopedia postaci to pięknie wydana skarbnica wiedzy o bohaterach tej platformy. Roblox to największa platforma do grania w gry online, książka jest więc nie lada gratką dla fanów tej platformy, ale i też dla tych osób, które dopiero rozpoczną swoją przygodę z Robloxią. Ten podręcznik zawiera sporą ilość informacji o najbardziej znanych postaciach Robloxa. Każdej postaci poświęcona jest osobna stronica w książce, wszystko bardzo dokładnie opisane. Nawet dla mnie, tej która nie miała pojęcia czym jest Roblox, po zapoznaniu się z opisami postaci wiele stało się jasne. Jest to więc niewątpliwie bardzo dobry przewodnik dla fanów Roblox.







Książka wydana w twardej oprawie, z pięknie ilustrowanymi stronicami pełnymi informacji o postaciach. Do książki dołączono figurkę jednej z postaci Roblox, a mianowicie Outrageusa Buildermana. Mój syn oczywiście bezustannie się tą figurką bawi i każdego dnia poznajemy jedną postać. Pewnie przyjdzie też taki dzień, że będzie chciał poznać platformę Roblox, która w końcu powstała dla dzieci i młodzieży, z zamysłem miejsca do grania i rozwijania umiejętności w bezpiecznym i przyjaznym środowisku.
Mnie osobiście bardzo książka się spodobała, mojemu dziecku także, dlatego nie pozostaje mi nic innego jak tylko polecić ją Wam. Zapraszam do odwiedzenie strony Egmont i Galaktyki Czytelnika, znajdziecie tam najświeższe nowości:) 

2 komentarze:

  1. wygląda ciekawie choć jak dla mnie mało znany temat troche musze sie doszkolic w tych nowosciach filmowo bajkowych

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka zwariowałaby jakby zobaczyła tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger