1/11/2019 12:40:00 PM

Moje Auto- Czarna opona

Preparat do konserwacji opon to już ostatni produkt jaki otrzymałam w ramach współpracy z firmą Moje Auto. Czarna opona to preparat w postaci areozolu który, pozwala na uzyskanie lśniących opon. Nie potrzeba szorowania, nie potrzeba polerowania wystarczy tylko popsikać i po 10-15 minutach uzyskujemy lśniące opony.

https://www.moje-auto.pl/produkty,111/preparat-do-konserwacji-opon-czarna-opona


Preparat bardzo łatwy w użyciu, jednak należy pamiętać by nie psikać na tą część opony która jest odpowiedzialna za hamowanie czyli na jezdną część opony bo można wtedy narobić sobie kłopotów zwłaszcza w teraz w taką pogodę.
Niestety nie mam zdjęć po użyciu preparatu z powodu panującej pogody na dworze ale mogę zapewnić że preparat działa w 100% tak jak obiecuje nam jego producent.
Co więcej regularne stosowanie preparatu zabezpiecza oponę przed pękaniem.
Jeśli więc mamy tutaj jakiegoś fana czterech kółek to ten preparat jest idealny dla niego, z racji jego działania. 



Preparat jest bardzo wydajny i nie kosztuje fortuny, więc tym bardziej warto sięgnąć po ten,  nie inny. Ja jetem zadowolona z działania tego preparatu, choć kierowcą jest mój mąż i to on odpowiada za czystość auta, to wielokrotnie podkreślał już że  wybór marki "Moje Auto" to najlepszy z możliwych wyborów.
Preparatu używamy jak dezodorantu, wystarczy wstrząsnąć i użyć, ale należy pamiętać że opona musi być sucha i czysta i nie psikamy na część jezdną, ani na elementy hamujące pojazdu, bo naprawdę może to być niebezpieczne, a przy panującej teraz pogodzie 100 razy bardziej. Później już tylko czekamy aż wyschnie i cieszymy się lśniącą, czarną oponą i to nawet w przypadku troszkę już używanych opon, nie tylko tych nowych z sklepu;)
Ja polecam i zachęcam do zakupu wszystkich produktów marki Moje Auto bo są skuteczne i niedrogie.

4 komentarze:

  1. Musze podsunąc męzowi on lubi dbać o auta dla mnei auto jak jeżdzi to nawet i brudne nie przeszkadza :) ale maz narzeka że nie wszystkie preparatuy śa dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa, nawet nie wiedziałem że coś takiego istnieje. Widze, że będę musiał kupić jakieś dobrej jakości auto kosmetyki w niedługim czasie i zadbać trochę o wygląd swojego auta. Możecie mi polecic jakiś sprawdzony sklep z takim asortymentem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz zepsuty samochód? Warto zaufać firmie KTD https://ktd.eu/. Świetni fachowcy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger