1/07/2019 10:06:00 AM

Moje Auto- Pianka do szyb

Zima to czas kiedy chyba nie ma nic bardziej denerwującego niż zaparowane okna w samochodzie, ja kierowcą nie jestem, ale mimo wszystko nie wyobrażam sobie jechać z szybą do połowy zaparowaną. Do tego niestety przyznać musicie sami nawet najlepsze wycieraczki i najlepszy płyn do spryskiwaczy nie daje rady z tłustymi osadami .  Rozmazana szyba to niebezpieczna jazda, dlatego ja dbam o to by mój mąż zawsze szczęśliwie wracał do domu, długo szukałam preparatu, który wyczyści szyby w aucie i będzie zapobiegał parowaniu, albo chociaż nadmiernemu parowaniu i nareszcie znalazłam:)




Jestem bardzo zadowolona z efektów używania pianki do szyb Moje Auto. Przede wszystkim od zewnątrz pięknie czyści wszelkie zabrudzenia, tłusty osad z drogi, jak i stare zaschnięte ślady po insektach i nie pozostawia smug. Od środka pięknie wyczyściłam nim szyby z kurzu i paluszków mojego syna;) A przy tym dzięki tej piance zmniejszyło się parowanie szyb. Nie mówię, że całkowicie nie parują, ale naprawdę zaparowanie jest minimalne i w zasadzie zaraz przy ogrzewaniu szyby znika, nie czekamy kilku, czy kilkunastu minut aż będzie można ruszyć.


Użycie jest bardzo proste, jak każdy płyn i ta pianka dobrze się rozpyla na powierzchnie pionowe, ale i na pochyłej powierzchni dobrze się sprawdza. Pianka się nie rozmazuje, nie pozostawia smug, zamazów. ładnie czyści wszelkie zabrudzenia na szybach w samochodzie a i na okno w domu się nada, zwłaszcza do usunięcia pozostałości preparatów po remoncie. Ja jestem bardzo zadowolona z efektów jakie daje pianka do szyb i mój mąż zawsze ją ma ze sobą w aucie, żeby w dowolnej chwili móc wyczyścić sobie szyby czy też lusterka w aucie.
Polecamy i zapraszamy na stronę Moje Auto

1 komentarz:

  1. Oj jak ja nie znosze zaparowanej szyby u męza w aucie jest w miare ale moje juz tak nie ma raz ze starsze dwa używam go na szybko zawieśc i przwieść dzieci i niestety mycie szyb to sporadycznie wieć parują ale wiem co wyprubowac

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger