4/24/2019 11:45:00 AM

Egmont- 101 Dalmatyńczyków. Disney najpiękniejsze filmy

Historie 101 dalmatyńczyków każdy z nas pewnie zna, więc nie będę się rozpisywać na jej temat. Natomiast książka to najnowsze jej wydanie, z przepięknie ilustrowanymi stronami, pełnymi koloru, dynamizmu akcji. 
Książka wydana w twardej oprawie, co gwarantuje jej dłuższą żywotność i możliwość cieszenia kolejnych pokoleń. Książka, która nie zajmie na półce zbyt wiele miejsca, a na pewno będzie cieszyć młodszego i starszego czytelnika. 


101 dalmatyńczyków to bajka, którą pamiętam do dziś, tak mocno mnie poruszyła. Od zawsze byłam psią mamom, dlatego tak bardzo bałam się o losy tych zwierzaków podczas czytania książki i tak samo jak kiedyś ja i mój syn teraz przeżywał losy małych szczeniaczków porwanych na zlecenie Cruealli. tak samo jak ja bał się czy pieski zdołają uciec tym podłym ludziom bez serca. Czekał z niecierpliwością na przebieg zdarzeń i na zakończenie, które na szczęście było szczęśliwe. 
Książka uwrażliwia dzieci na cierpienie zwierząt, pokazuje jak niestety dość często są one traktowane, pokazuje solidarność zwierząt, że one też mają uczucia. 
Jest przepięknie wydana i zawiera bardzo cenną lekcję, zwłaszcza dla małych dręczycieli zwierzaków, bo nie czarujmy się niejednokrotnie rodzice kupują kolejnego pieska, kotka by był on zabaweczka dla dziecka, a ta książka pokazuje, że zwierzęta myślą i czują. 



Ja serdecznie każdemu z Was polecam najnowsze wydanie 101 dalmatyńczyków, bo kolorowe ilustracje na pewno przykują wzrok najmniejszych czytelników na czas czytania bajki. 
Zachęcam do odwiedzenia strony EGMONT i GALAKTYKI CZYTELNIKA.

2 komentarze:

  1. Uwielbiałam film i bajke o 101 dalmatyńczykach :) ksiażeczki nie posiadamy wieć może sobie sprawimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 101 Dalmatyńczyków to kultowa już bajka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger