1/25/2018 02:41:00 PM

My Gift DNA - wyjątkowe pomysły na prezent- Grawerowana deska

Dzisiaj przygotowałam dla was pomysł na prezent, dla kucharza, dla pani domu, dla rodziców.  Deska do krojenia z grawerem, choć przyznam szczerze do krojenia szkoda byłoby jej używać, lepiej zdecydowanie do ozdoby:)
U mnie stoi w kuchni oparta o ścianę i pięknie wygląda, a przy tym przypomina mi każdego dnia jak cenna jest rodzina:)




Ja wybrałam grawer z rodziną, grawer z listkami z kształcie serduszek  na pnączu. A w listach imiona członków rodziny i na dole podpis "Rodzina Cubałów" jak dla mnie ona jest po prostu idealna i fantastyczna, choć niestety wady deski, deska marki ambition ciut zakłóca wygląd mojej deski, zwłaszcza ciut utrudnia odczyt "Cubałów", ale firma nie ma na to wpływu jak są produkowane deski, czy są w pięknego, jednolitego drewna, czy jednak z drewna z "zakłóceniami" jak ja to zwę.





Pozostałe "zakłócenia" nie przeszkadzają i nie psują moim zdaniem całości prezencji naszej deski z grawerem. Co do graweru jest wykonany na najwyższym poziomie, bardzo precyzyjnie, piękny pomysł graweru i jego niesamowicie staranne wykonanie sprawiają, że nawet taka zwykła deska kuchenna staje się prawdziwym dziełem sztuki.

Co więcej powiem Wam, że na stronie My Gift DNA - wyjątkowe pomysły na prezent znajdziecie całą masę produktów z grawerem, piękne karafki, szklanki, kieliszki, portfele i wiele, wiele innych, typów graweru jest całe mnóstwo,  śmieszne, są sentymentalne. Możecie znaleźć tam prezent na Walentynki, święta, rocznicę, dla dziadka, babci, siostry, cioci, szefa i przyjaciółki, po prostu dla każdego i to oryginalne prezenty, takie które zawsze będą o Was przypominać obdarowanej osobie.

Polecam Wam 
My Gift DNA - wyjątkowe pomysły na prezent i zapraszam do nich na Facebooka

19 komentarzy:

  1. Jest boska idealnie mi sie by przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jest przepiękn, taka wyjątkowa i super pomysł na prezent, zaraz lecę zobaczyć coś dla swojego mężczyzny na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o takiej deseczce....uwielbiam personalizowane przedmioty😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny grawer wybrałaś, motywy roślinne wspaniałe się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta strona daje wiele możliwości,widziałam już różne rzeczy grawerowane,super pomysły na prezent,każda osoba będzie się czuła wyjątkowo.Mi się podobają patery,deski,jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zazwyczaj staram się zamówić jakiś prezent z https://4gift.pl gdyż właśnie oryginalne prezenty sprawdzają się bardzo dobrze. Często jest tak, że nie mamy pomysłu na to co dać komuś w prezencie. Na stronach takich jak ta wybór idzie zdecydowanie łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna ta deseczka. Taka unikatowa. Mnie się strasznie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawy pomysł na prezent, nigdy bym nie wpadła. Aczkolwiek już na tę gwiazdkę mam zaklepane prezenty, siostry dostaną ode mnie buty które zamówię w https://butymodne.pl/ , a mama biżuterię o której od dawna marzy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na super prezent. Personalizowane upominki są zdecydowanie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie bardzo fajne są prezenty spersonalizowane i ja jestem przekonany, że każdemu się one podobają niezależnie od okazji. Osobiście niedawno miałem okazję kupować prezenty moim dziadkom w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow i widziałem, że są to naprawdę bardzo ciekawe i praktyczne upominki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent. Warto również zainteresować się plakatami zdrapkami, które na pewno zaskoczą rodziców

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent, który z pewnością wywoła radość u drugiej osoby

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również jestem przekonany, że jest to bardzo ważne aby wiedzieć komu i w jakich okolicznościach dać prezent. Nawet czytałem w artykule https://zamowprezent.pl/akcesoria-i-prezenty-na-grilla-upominki-na-domowke jak wygląda sprawa związana z prezentami na grill.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że to będzie idealne prezent dla mojej mamy. Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger